Ik denk ook helemaal niet dat nieuwe verkiezingen perse goed uit zullen pakken voor de sociale partijen. En daarnaast, welke probleem wordt daarmee opgelost? De Kamer doet nu waarvoor we ze gekozen hebben: hun controlerende taak uitvoeren. Laat ze dat werk gewoon doen.
Het is dus juist geen storm in een glas water. Dit is absoluut niet het moment in de formatie om het over individuele Kamerleden te hebben en Rutte heeft dus overduidelijk gelogen Ʃn geprobeerd die leugen onder het kleed te vegen. Verder wat @grace zegt: Omtzigt minister maken is simpelweg zorgen dat hij geen controleur meer is.
Edit: Ik overweeg dus me te kandidateren voor de gemeenteraadsverkiezingen en was aan het verkennen of ik dat nog wel voor Groenlinks wilde doen of me bij bij1 wil melden. Het is alsof gl er alles aan doet om me tot inzicht te doen komenš
BBB weet ook niet wat ze wil:
Ik ga de hele tijd heen en weer tussen fucking kwaad en fucking cynisch en een combinatie daarvan. Fucking schandalig dit maar het zal een groot deel van het land wel niks boeien want hij doet het zo goed in carona en hij zorgt voor de bedrijven en hij gaat op de fiets zo gewoon gebleven!!!1!
Het zijn geen quotes. Het zijn notities/interpretaties van ambtenaren (dat is iig wat ik me laat vertellen).
Pfff Lientje_1958 toch
Ik kan de gevolgen niet helemaal overzien maar ik geniet echt zo van de vuile was die nu ineens buiten hangt
Wat me trouwens l.euk lijkt is als ollongren dār papieren stiekem expres heeft laten fotograferen om deze shitshow te ontketenen omdat ze het helemaal gehad heeft met Rutte en zijn lach.
(Grapje)
jajajajaja neejaaaaa nee
zou ik wel een badass move vinden tbh
Heerlijk, net een Goede tijden, slechte tijden aflvering dit. Ook al kijk ik dat niet.
Ben blij dat er eindelijk info naar buiten komt. Was al bang dat iedereen daar (politici coalitie & ambtenaren) elkaar hand boven het hoofd hielden en met zijn allen op Omtzigt zaten.
Anyways, Rutte, jij bent de zwakste schakel. Tot ziens
godverdmm ik bedoelde rutte zān kutlach
Ik kan er nog steeds niet bij dat zij haar papieren überhaupt per ongeluk heeft laten fotograferen, dus ja plausibel.
Overigens heb ik het gevoel dat D66 hier nog best goed uit zou kunnen komen.
Tering wat irritant, die pers op de gang. Die overigens alleen over broodjes praten
Nu heb ik ook zin in Surinaamse broodjes
Ik hoop echt dat ze dacht: āwat een shitzooi, ooh oepsie nu weet heel Nederland het.ā
Maar Surinaamse broodjes zijn wereld nieuws. Goed voor de koninkrijksrelaties
Ik stem voor alleen maar smakeloze witte broodjes voor de VVD.
Ik stem voor saaie oude beschuiten zonder beleg
Ik denk dat het debat wordt uitgesteld tot vanavond en dan komt er roti voor het avondeten