Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ik ben heel benieuwd wat de inbreng van de VVD tijdens hun spreektijd gaat worden zo. Gaat Rutte namens de VVD spreken of als demissionair minister-president over zijn eigen falen.

1 like

ha ik wou net zeggen, ik zou daar echt anders bij zitten

1 like

Voor het eerst dat ik denk ‘lekker bezig, Wilders!’

4 likes

Wilders laat er geen gras over groeien hè

5 likes

Oh hij doet het gewoon meteen

godverdmm een motie van vertrouwen terwijl de man nog niet is geĂŻnstalleerd :+1:t2:

Edit of zich heeft verdedigd godverdmm

1 like

Is er geen dresscode in de Tweede Kamer? Of mag Kerrelijn er bij lopen als een roadie van een ACDC tribute band uit Almelo?

32 likes

de kiezer heeft gesproken, we moeten wat met Omtzigt hij moet minster worden! echt positief bedoeld!!

1 like

Dat is platteland chique

18 likes

volgens mij heeft wilders nog nooit zo zijn zin gekregen of wel?

Hooo niks tegen Almelo als je er nog nooit bent geweest

Lijkt ook wel een beetje op McConnell

Zou Rutte een Baudetje pullen? Zichzelf terugtrekken als partijleider omdat dat “het juiste is” en daarna zich “democratisch laten verkiezen door de leden van de vvd” om weer terug te keren?

7 likes

Stoplicht springt op rood, stoplicht springt op groen… :vertical_traffic_light:

7 likes

Wel nmsvpe dat iedereen gelijk al ff naar de microfoon mag. En zo typisch, “procedurele steun” godverdmm. Kortom aan het eind gaat Rutte er aan. Uitgestelde executie!

3 likes

Ik ben vandaag helemaal onder de indruk van Sylvana Simons, maar kan niet aangeven waar dat vandaan komt.

4 likes

Ik vond haar ook heel scherp net voor de camera van NOS

1 like

Ja same!

1 like

godverdmm maar dat is ie ook wel, zo’n Jeroen

4 likes

Dit is wat ik vaak bedoel over Wilders trouwens… ik heb een zeer diepgewortelde haat jegens hem, vind hem echt walgelijk, maar het is een stabiel politicus die het eerlijke politieke proces wel onderschrijft.

10 likes