Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Wordt misschien een beetje een dagboekpost zo maar toch wel passend: ik heb een ECT-behandeling gehad en daarbij best wel wat geheugenproblemen (gehad). Dus elke keer als ik Rutte hoor zeggen ‘ik heb daar geen herinneringen aan’ denk ik ‘godver, lul, dat is MIJN excuus!!’. :joy: :see_no_evil:

4 likes

Rutte wordt langzaam een beetje opgefokt he :’)

2 likes

Ik snap hem wel hoor, mijn herinneringen kloppen ook niet altijd. Vooral van avondjes stappen.

4 likes

ik kan niet meer stoppen met lachen elke keer als hij zegt dat hij niet ZiT tE LiEgEn

Nee jouw tijd van fouten maken is voorbij doeiiii

3 likes

Heeft Rutte zn geweten al gevonden

Goede Rutte, Slechte Rutte

1 like

daarom is ie single

5 likes

Ik heb naar eer en geweten vergeten het vuilnis buiten te zetten. Ik kan me niet herinneren dat ik dat zou gaan doen. Ik sta hier niet te liegen. Ik doe boete en neem verantwoordelijkheid.

7 likes

Nou elke keer dat mijn ex zei “ik lieg niet!” wist ik wel hoe laat het was

6 likes

Iedereen valt een beetje in de herhaling.

Please Ollongren, zeg dat je ook met Wopke hebt gesproken en dat ie Omtzigt een “tyfuscavia” noemde

8 likes

Wie wil nu nog een regering vormen met Mark Rutte als premier? Dit kan niet goed aflopen voor hem.

2 likes

Maar eerst zeggen dat het niet zo is, pas als je het kan bewijzen weet ie het niet meer :pensive:

1 like

Wat gaat wop uit mekaar trekken?

1 like

Gaat wop bekennen?

Oh no niet Caroline

7 likes

Ik heb een deel gelezen, maar kwam er niet goed doorheen. Vond dat de eerste hoofdstukken onvoldoende over zijn politiek gaan en de persoon Rutte vind ik niet heel interessant. Moet wel zeggen dat ik kort ervoor Pluche van Femke Halsema las en dat gewoon een veel beter boek vond qua schrijfstijl, odreigbriefouw en politieke periode. Dus zat het ook de hele tijd te vergelijken.

1 like

godverdmmh hele land schaamt zich. Ja ook voor jou in de kamer kerelin

17 likes

ah carolein spreekt voor het volk en niet alleen 1 miljoen ervan

6 likes

Please zet haar op mute. Waar is Kaag?

6 likes