Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ik maak het even af

Heeft iemand geturfd?

Wester onderbreekt ook iedereen behalve rutte

3 likes

Omdat het over het klimaat gaat. En GL de enige partij is die het klimaat écht hoog heeft staan

Er zijn mensen voor minder gesneuveld.

1 like

ja maar rutte vind het schijnbaar schoon als we de poep onder de grond stoppen. tja dat noem ik niet schoon markie.

2 likes

Ik denk dat mijn vriendinnen en ik op een hoger niveau discussiëren

3 likes

Is dat “liegen en bedriegen” van Klaver een poging zoals de “u draait” destijds van Balkenende? Of ben ik te oud en herinneren jullie je dat niet? :joy:

7 likes

Jezus wat een slappe kringverjaardag op tv. Ik ben er echt he-le-maal klaar mee. Tijd voor een dictatuur onder leiding van Tante Pollewop.

13 likes

U kijkt zo lief

5 likes

Alleen jammer van die politieke reclames tussendoor

2 likes

Moesten we wel weer naar een schaatsende Wopke kijken. Ellende op ijzers.

1 like

Frits heeft wat weg van een schoolmeester die een kringgesprek met z’n klas heeft of er een nieuwe wip of een schommel op het plein moet komen

2 likes

help, m’n ogen rollen m’n oogkassen uit na wat wilders zei over zwarte Piet

1 like

wat ik al helemaal niet snap is hoe prins constatijn betrokken mag worden bij het rtlz verkiezingsdebat, ik dacht dat wij een constitutionele monarchie waren?

Ik ben benieuwd of men het met Wilders nog gaat hebben over de avontuurtjes van Dion Graus.

1 like

Ja in het npo1 radio debat blijkbaar wel. Niet meer dan terecht trouwens. Hoe absurd is het dat die man nog op de lijst staat

Dan trekt iedereen de #MeToo kaart voor Kaag

Bij zowel Denk als Pvv is de lijst eindeloos.

Hoezo kiezen ze hier een bekende Marokkaanse-Nederlandse voor? En waarom voor alle andere burgervragen een onbekende?

1 like

Kunnen ze bij GroenLinks ook doen