“Nee, bijna goed”
Radio 1 heeft de komende tijd elke ochtend om 8.30 een lijsttrekker te gast, vanochtend was de aftrap met Baudet. Komt Xander van der Wulp net na half 9: ‘Meneer Baudet is er nog niet, volgens zijn woordvoerder kon hij niet uit bed komen.’
Eerste keer dat Thierry en ik iets gemeen hebben.
Ah, hij is weer een spelletje aan het spelen met de MSM om tof over te doen tegenover z’n achterban.
Hij probeert wel echt de stemmen van de gamers te winnen, hij gaat ook streamen met een van grootste Nederlandse streamers op twitch.
Ik heb hier en daar al wat FvD-stemmers op twitch voorbij zien komen, zelfs wat jongeren die sgp stemmen dus hij kan daar zeker wat zieltjes winnen .
Ik heb even gecheckt en hij doet het mij bij!
(Ook met vpn aan trouwens)
Edit: oké niet als ik een ander land kies dan staat er ‘this website is using a security service to protect itself from online attacks’
Ik zag iemand op fb berichten plaatsen over FvD en waarom diegene daarop gaat stemmen. Ik denk dat ik diegene ga verwijderen als vriend, word er helemaal chagrijnig van. Zie dat al meerdere mensen het gesprek probeerden aan te gaan, maar dit is gewoon verloren zaak en diegene blijft bij zijn standpunt die niet heel gegrond lijkt.
Heb gisteren de stemwijzer maar even ingevuld en bij mij komt d66 en groenlinks uit. Ik heb zelf nog geen idee, moet nog even verder uitzoeken. Misschien het verkiezingsdebat even terugkijken.
Je kunt mensen eventueel ook ontvolgen ipv te verwijderen. Snap wel dat je er chagrijnig van wordt. Een van mijn goede vriendinnen deelt steeds filmpjes van Van Haga. Snap niet dat ze FvD nog een podium wil geven na al hun openlijke racisme, maar ze kijkt echt alleen maar naar hun coronastandpunt
Weten jullie al op welke persoon je gaat stemmen? Zit nog te twijfelen.
Ik ga voor de nummer 4 van BIJ1, Jeanette Chedda!
Michantely de Jong, nr. 6 van BIJ1!
Same
Same! Volg haar nu een tijdje, goede politicus. Bewust een zwarte vrouw aangezien er geen zwarte politici in de TK zitten.
Gaan jullie nog gemachtigde stemmen uitbrengen?
Ik ws voor 3 anderen. M’n ouders willen niet naar het stembureau en m’n broer is op vakantie en heeft geen zin om te regelen dat die daar kan stemmen.
Vind het wel spannend, normaal voel ik al zenuwen voor alleen mijn stem uitbrengen en nu breng ik er 4 uit.
Oh en @houseofmemories ik stem op Rebekka Timmer van BIJ1
Ik twijfel nog een beetje tussen BIJ1 en PvdA maar ik wil graag even kwijt dat BIJ1 alle foto’s op hun website gecaptioned heeft! Ben verder nog geen enkele partij tegengekomen die dat doet, echt tof
Wat bedoel je met gecaptioned?
En hun hele partijprogramma is ingesproken door Sylvana zodat je ‘m kan luisteren
Dat er een tekstje ‘vastzit’ aan de foto!
Zo:
Edit: en als je een visuele beperking hebt kan je telefoon/computer dat tekstje dus voorlezen zodat je een idee hebt van wat er te zien is op de pagina.
Heh ik ben de optie “niet meer volgen” helemaal kwijt. Is die verplaatst? Ik probeerde zowel de app als de browser (mobiel). Na 30 minuten op zijn profiel vond ik het welletjes en met google kwam ik ook niet verder. Of ik ben gewoon erg scheel😅
Haha, ik heb even gekeken… Je ziet als het goed is 3 puntjes, daar klik je op. Dan zie je staan ‘vrienden’, daar klik je op. En dan moet je de optie krijgen ‘ontvolgen’.
Denk dat je dan pech hebt, ik ken genoeg jonge actieve PVDA’ers.
Maar misschien weet jij wel meer 50-‘ers te inspireren.