Het beruchte uitstekende/wijzende vingertje van Kaag
Nog langer zelfs. Zit al sinds 98 in de Kamer.
Love deze passie van Sigrid
Kaag maakt geen grappen 
Was ook wel echt laag van Wilders om haar verrader te noemen. Diplomatie is niet hetzelfde als politiek
Is er ooit een onderzoek geweest dat de kleur blauw betrouwbaarheid of kracht oid uitstraalt? Marijnissen, van Kooten, Ouwehand, mevrouw van 50+ dragen allemaal dezelfde felle blauwe kleur.
Krijg van die nee van Kaag een beetje hetzelfde gevoel als wanneer m’n moeder mijn hele naam uitspreekt. Ik zou echt denken oh shit ik luister al!!! het spijt me!! Je hebt gelijk!
Maar dat heeft ze dus ook.
Even nog over een uur geleden maar vond het trouwens ook denigrerend dat Eerdmans Ouwehand Esther noemde. Ik had het echt gedigt als ze terug had gesneeuwd ‘mevrouw Ouwehand’
hoe kijk jij daar tegenaan dan?
Hier moet een gif van komen maar het liefst met geluid
Ja zeker. Blauw straalt loyaliteit en betrouwbaarheid uit. Rood meer kracht en agressie (Lilianne’s keuze)
Tjonge wat een verschil dit debat qua passie en toon. Ik heb nu echt de tijd om even bij te komen van wat net gebeurde 
Echt saai dit
Maar ik stan Marijnissen wel
Wat is er met die blauwe jurken? een statement dat ik gemist heb?
Edit: oh ik zie nu het bericht van @Gjirokaster!
Ja dat wordt vaak gezegd, maar bruin ook dacht ik (Kaag! is meer camel dan beige toch?) En rood is power natuurlijk (Ploumen, al is het wel wat richting aubergine)
‘ja ja het zal wel, is er nog wodka’
Secret society 

Deze 2 fuseren denk ik voor het einde van de avond
Nog even wachten. Zometeen komen Flopke en Jesse