Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Dit is me toch een darkside crush…

9 likes

Ik heb je gerapporteerd

16 likes

Ja nu krijgt ze een permaban.

1 like

Voor als je tijd hebt interessant artikel:

Wat ander thema (met name abortus) maar wist dus niet dat ChristenUnie dus op veel punten ook best wel heftig is.

6 likes

Oef pittige thematiek

spermaban.

3 likes

Haha Wilde dit net posten, ook wel treffend

1 like

Mijn zorg zit niet bij wat u vindt. Maar dring het niet aan mij op.

2 likes

Thanks! Ik dacht altijd dat de CU voor een christelijke partij best progressief was. Komt misschien doordat ze (in mijn ogen) best oké standpunten hadden over oa klimaat en migratie.
Maar ik zal nooit op een christelijke (of andere religie) partij stemmen dus niet erg in verdiept.

1 like

Gert-Jan zit te kwijlen over Markie… slijmbal wil natuurlijk GRAAG weer in het kabinet.

4 likes

Segers denkt dat ie bij het Jeugdjournaal debat zit en zn spreekbeurt moet houden joh

4 likes

Nee hoeft niet omdat het via de gemeente is geregeld al. Bij onderhandse moet het wel nog, maar bij schriftelijke niet

Edit nog ff opgezocht voor je gemoedsrust:

“ * De gemachtigde neemt alleen het volmachtbewijs mee naar het stembureau. Een kopie van uw identiteitsbewijs is niet nodig.”

1 like

Ik beeld me in dat Wopke zure appelsap van de boer is en de Geert brandnetelthee.
Klaver een ijstheemerk dat al 3 keer opnieuw de markt is gezet met een nieuwe naam en Rutte Euroshopper houdbare melk.

2 likes

Oke :woozy_face:

2 likes

Koe in mn garage. Jwz Jesse.

1 like

Of koeien in tuinen :grin:

Ik wil wel een koe adopteren :heart:

1 like

Haha ik houd van de term jopi popi

15 likes

Kaag gaat niet jopi popi doen

3 likes