Ik ben oók Zo fucking boos op links. Ik bedoel, ik snap dat de PVV stemmers walgelijk zijn. Maar REALLY 35 zetels over heel links terwijl de PVV op rechts alleen al dat aantal haalt.
Wat een ongelofelijk onvermogen in al deze jaren oppositie om tot iets te komen. Echt waar, moest de fusie tussen GroenLinks en de PvdA pas zo laat gebeuren dat ze samen op de lijst staan? Zijn we zo onverenigd? Vallen er zoveel mensen weg omdat ze niet bereikt worden? Wat is er gebeurt met de oude linkse bolwerken? Hoezo laat Links zich elke keer wegpesten als de Hoofdschuldige terwijl ze al jaren in de oppositie zitten en de enige reden dat sommige rechtsstemmende minima überhaupt nog overleven de restanten van de door Links opgerichte verzorgingsstaat zijn?
Hoezo is hun boodschap zo fucking onaantrekkelijk terwijl het iedereen moet aangaan dat noodweer toeneemt, de problemen in de geestelijke gezondheidszorg tot problemen in de maatschappij leidt, etc? Links heeft allerlei rapporten en cijfers die zwart op fucking wit aantonen dat het op de lange termijn het gunstigste Ʃn meest economische beleid is en toch komt dat bij niemand aan.
Tis een beetje alsof alleen de echte Fatsoensmensen die echt ingepeperd hebben gekregen van de maatschappij dat ben jij Links nog weten te vinden. Zoveel in principe hele normale mensen voelen echt een enorme afstand tot links. Ik vind het zo bizar dat Links daar nooit iets aan doet.