Tweede Kamerverkiezingen 2023 #3

Ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zo kortzichtig zijn en zich niet ietsje meer verdiepen in een partij voordat ze erop stemmen? Hoe kan je zo simpel denken?

Ik was mijn stembiljet kwijt :sweat_smile: en ik weet niet, het is ook gewoon helemaal aan me voorbij gegaan de afgelopen paar weken/maanden. Ik had me er ook totaal niet genoeg in verdiept voor mijn gevoel. Maar damn, dit verwacht je dan ook weer niet, dus nu voel ik me wel schuldig ook al had het niet echt veel uitgemaakt misschien.

4 likes

Ik lees nu pas terug maar ik vind dit als een luxe positie klinken. Ik ben iemand uit zo’n groep die word uitgesloten en ik ben hier beroerd van

3 likes

Oke jongens, volgen jullie het nog. Mijn moeder heeft blijkbaar PVV gestemd. Ik, haar dochter!!!, heb een Arabische naam en dubbele nationaliteit :exploding_head:

“Maar hij heeft goede punten op het gebied van gezondheidszorg”

De wereld is gek.

28 likes

Nou same dus

4 likes

Wat gaat Geertje nu doen? Wordt nu eerst schilderswijk leeg gehaald? Klinkt alsof dat wel plan nummer 1 is. Misschien kan ik weer mijn eigen oude buurtje in.

Uiteindelijk zal er toch weinig van de plannen waar gemaakt worden

Ik kom daar dus vandaan en ik was als kind al heel bang voor Pim Fortuyn. Het is the same all over again.

5 likes

Maar wat kan er nu voor je gebeuren dan? Of ben je illegaal?

Vraag je dit echt

76 likes

Wtf @astridmagnussen wat zijn dit voor posts

51 likes

Ik werk op een school met veel leerlingen met een niet-westerse afkomst en we kregen vanochtend een email van het bestuur dat wij als school ons blijven inzetten om een plek te zijn waar iedereen welkom is❤️ vond het zo mooi.

63 likes

Just don’t.

7 likes

Ja vraag het me oprecht af. Ik lees nergens dat hij Nederlanders met een immigratie achtergrond er uit wilt hebben of google ik niet goed?

2 likes

Wanneer komt die middelvinger like @moderators

57 likes

Onder welke steen zit jij??? Heb jij de afgelopen 20 jaar geen krant gezien geen tv gezien?

9 likes

Ik heb een dubbele nationaliteit. De ander mag en kan ik niet opzeggen. Ik ben in NL geboren en opgegroeid. Ik werk hier, ik betaal hier belasting. Dus dan mag ik mijn NL nationaliteit gaan opzeggen? En bepaalde posities niet bekleden omdat ik een dubbele nationaliteit heb? En mijn vader mag zijn geloof niet praktiseren? En dan stel je deze vraag?

40 likes

Wat zeg jij?

8 likes

Geen enkel mens is illegaal

59 likes

Dit had ik nog niet eens gelezen. Wat een schaamte voor mijn mooie Schilderswijk dat er ook zulke figuren vandaan komen

5 likes

Dat is een kut situatie voor je. Er zijn al veel landen die een dubbele nationaliteit niet accepteren, dus dit was echt atlijd wel een bedenkbare situatie geweest.