Fun fact, de schoonmaakster vindt handen afhakken een goede straf voor mensen die diefstal plegen.
Uit welk bericht maak je op dat ik blank ben? Mijn familie is indonesisch maar er is geen sprake van een dubbele nationaliteit. Ik heb het zoals Geert niet over kleur maar over je dubbele nationaliteit. Zoals je zelf zei
Wel erg bizar dat je een dubbele paspoort niet kan opheven. Was dat altijd al zo in het land waar je familie vandaan komt?
Joh al zou je wel van die nationaliteit af willen, dat kan echt niet zomaar. Succes bij de ambassade.
Oh en @astridmagnussen stop eens met het woord ‘blank’
Ja dit dus, hoofdpijn.
Mag ik dan stoppen met belasting betalen please
Ik wil niet als een dominee klinken maar laten we stoppen met mensen die op de PVV gestemd hebben debielen noemen of ze wegzetten als dom. Dat maakt verdeeldheid echt alleen maar erger.
Ja. Zo werkt een rechtsstaat niet.
Sicko ben je
Ik mis echt bij al jouw berichten deze optie ‘’ sorry not sorry
maar goed @Shaaar heeft wel een punt misschien kunnen we hier beter niet op reageren
Het werkt uberhaupt niet zo. Welke helft van mij moet ik er dan af snijden om naar Marokko te sturen?
Ja heel eng ik pis in mijn broek joh. Wow.
Ja blijkbaar is dat wel heel eng aan de reacties te lezen.
Ja oké duh, maar voor criminaliteit hebben we al iets namelijk het strafrecht. Dat heeft helemaal niks met nationaliteit van doen is m’n punt.
Het probleem zit ‘m in een ander standpunt: verbod op dubbele nationaliteit. Het is bijna onmogelijk (en kost veel geld) om daar afstand van te doen. En om terug te komen op jouw punt, al zou ik iets crimineels doen waar de fuck moet ik heen? Ik spreek niet eens de taal van mijn dubbele nationaliteit ben er zelfs nog nooit geweest. zie me daar al staan met m’n koffer.
Je kan mensen toch niet zomaar een land uitzetten. Misschien moet je je eens verdiepen in waar criminaliteit vandaan komt, ook niet uit het niks namelijk. Het is niet zo simpel oorzaak-gevolg ‘iemand steelt iets en wordt gedeporteerd’.
En sta je dan ook achter de-islamisering? Waarom dan?!
Ja dan moet je dus maar niks crimineels doen hè!!!
Nou m’n handen beginnen wel aardig te jeuken ondertussen om met een hamer in het rond te slaan misschien beter nu doen nu het nog kan voordat ik uitgezet word.
Niet mijn standpunt maar dat van de PVV.
En welk standpunt zegt dat iedereen met een dubbele nationaliteit eruit moet en dat het niet mag? Kan ook alleen vinden dat Geert vindt dat die niet mogen stemmen
Ja islam linken aan terreur, geweld en onveiligheid. Echt niks mis mee hoor!!