Ze houden nooit 4 jaar vol. Dat geloof ik echt niet
Dikke knuffel voor jou☹️ ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Wilders zegt dan wel dat hij het niet over het verbieden van korans e.d gaat hebben, maar dat weet je natuurlijk nooit. Ben zelf ook echt met een zwaar hoofd wakker geworden.
Was vannacht om een uur thuis van het stemmen tellen en heb daarna amper kunnen slapen.
We hadden wel een hele leuke ploeg om te tellen al was iedereen wel diep teleurgesteld over de uitslag. Nu maar heel veel koffie naar binnen werken want vandaag moeten we weer verder met tellen. En ik vrees met deze uitslag dat we het hele gedoe weer overnieuw krijgen binnen twee jaar.
Ik ben blij dat pvv niet de grootste is geworden in mijn gemeente. Dat is de vvd. Niet veel beter, maar de tweede is tenminste gl/pvda
Ik ga er een beetje vanuit dat we volgend jaar weer mogen stemmen.
Ja Nederland weer van de Nederlanders maken voor zolang het duurt zonder klimaatregelingen. Echt een man met een goede lange termijn visie.
Enige voordeel van het afschaffen van klimaatregelingen is dat dus ook het nageslacht van alle pvv stemmers langzaam zal uitsterven zo
Voor enig tegenwicht en wishful thinking stem ik solo op een kabinet zonder pvv.
Ik voel me echt compleet down en verdrietig
Ik snap dat er zoveel onvrede is in NL maar de PVV is verre van de juiste oplossing en toch geloven zoveel mensen er in
Haat als leidraad voor keuzes is nooit een goed idee en we doen met de PVV echt 3000 stappen terug in de tijd
We verzieken echt de aarde, verdelen het land elke keer meer in twee en de kans op aanslagen en oorlogen wordt steeds groter
En nog steeds niet van Joling af
Kabinet met PVV, maar dat kabinet zal snel gaan klappen.
Waarom denken zoveel mensen hier dat het kabinet Wilders I snel zal vallen?
(No hate, alleen zelf weinig kennis van)
Ik vind het echt beschamend dat dit dus echt de uitslag is, had nog hoop dat ze teveel pvvers hadden gevraagd bij de exitpolls🥲
Nog nooit in m’n leven zo chagrijnig wakker geworden. Echt waarom.
Omdat de man een compleet ongrondwettelijk verkiezingsprogramma heeft en de partijleider van een partij zonder leden is.
Net even gekeken, maar helaas geen verrassing: de pvv heeft in mijn gemeente rond de helft van de stemmen gekregen, 2e partij is NSC.
Toen ik gister het stembureau rondkeek en hoorde wat er zoal gezegd werd onderling had ik dat zelf ook wel zo ingeschat.
Ik vind het ook wel bijzonder dat er zoveel verschillende partijen zijn (zowel links/midden/rechts). Maar stel: linksgeoriënteerde partijen zouden hun ‘ego’ opzij zetten zich verenigen, dan staat links veel sterker.
Ik heb dus over deze club gelezen gisteravond en ze beweren dus dat er bij de vorige verkiezingen ook niet altijd eerlijk geteld werd
Ik moet vandaag stemmen tellen en ga helemaal in het zwart. Geen paars voor mij, want mijn partij verliest ook nog eens een zetel.
Want… Rusland is een beter alternatief dan PVV?
Biedt Duolingo ook Hongaars aan?
Orban was de eerste die hem feliciteerde volgens mij.
in ieder geval word je daar niet teleurgesteld door de uitslag. je president is wel een veelvoudig oorlogsmisdadiger maar goed je verwacht ook geen andere uitkomt
Ik denk dat ze bedoelt dat PVV redelijk pro Russisch is. En als je geen groene stroom wilt en niet van t gas af moet je misschien wel weer bij Poetin aankloppen.