Tweede Kamerverkiezingen 2023 #3

PVV - VVD - NSC dus? en dan bbb ofzo

3 likes

Wij zijn beschikbaar.

Dat is toch een fucking deur open zetten voor de partij waar je nooit mee samen wilde werken.

9 likes

Bbb is niet eens nodig

2 likes

Omtzigt praat altijd zoals ik altijd praatte als ik onvoorbereid een mondeling tentamen had

29 likes

Vanwege het spreek tempo zullen het sowieso lange onderhandelingen worden

11 likes

hahahaha ik ben labiel en moet hier veel te hard om lachen

3 likes

Ja zo voelen we ons hier massaal, no worries, we hoeven nu echt niet per se iets vernieuwends toe te voegen. Het is gewoon een kakavond.

4 likes

Omtzigt lijkt sinds deze verkiezingstijd ook 10 jaar ouder geworden.

5 likes

EN HOE kan je als omtzigt zeeggen tijd voor een nieuw Nederland


1 like

Dat is gewoon de deur eruit trappen en de rode loper uitrollen

7 likes

ambitieus voor een ‘beter bestuur’ samenwerken met een partij zonder leden?

5 likes

More like NSB am I right

21 likes

eerst dacht ik nog die formatie gaat moeilijk worden maar NSC en VVD gaan sowieso zwichten voor pvv dus dan is de enige ‘hoop’ dat het snel weer valt.

2 likes

Handig om achter de hand te houden als er bij de definitieve uitslag nog ergens een zeteltje mist.

2 likes

Doorgaan met de discussie van Tweede Kamerverkiezingen 2023:

Nee het ligt niet aan jou hij zag er anders uit. Ik dacht ff aliexpress justin trudeau.
Misschien omdat hij niet overexposed is zoals eerst.

12 likes

Zou omzigt niet denken, ik ga Wilders nu de kans geven, als dan de hele zooi mislukt zullen de mensen die nu op pvv gestemd hebben, de
Volgende keer met mij meegaan? Doordat hij ze dan zogenaamd serieus nam.

4 likes

absence makes the heart grow fonder toch

4 likes

Wat een verrassing zeg!

1 like

Mijn schoonvader stemt normaal altijd PvdA, maar ik wist dat hij een Omtzigt fan was en m’n vriend wou het niet geloven. Gisteren hem toch geappt en ja hoor. ‘Ja, maar hij heeft al gezegd niet met de PVV te willen samenwerken’.

Ik mag mijn schoonvader heel erg maar waaaaarom.

2 likes

Nee ik denk dat Omtzigt helemaal niet de grootste wil worden. Hij leek ook best geschrokken in de tussenpeilingen dat ie het zo goed deed.

1 like