Tweede Kamerverkiezingen 2023

Me too. Zit helemaal in de politiek nu :hugs:

2 likes

Vond Leijten goede dingen zeggen.

3 likes

Ja absoluut. Ben blij dat ze ook dat stuitende seksisme aangekaart heeft over “De kijvende wijvencommissie”

1 like

Ja precies dat vond ik ook erg goed en belangrijk.

Oh, ze blijft lekker scherp!

Ik moest Googlen wat Jeckyll & Hyde is (Gen Z hallo) maar snap nog steeds de vergelijking niet? :sweat_smile:

2 likes

Dat Rutte een gespleten persoonlijkheid zou hebben waarvan de 1 lostaand slechte dingen zou doen.

4 likes

Ooooh nu voel ik me dom, ik kwam op het jumpstyle-duo uit en keek niet verder :thumbsup:
Nu snap ik hem

10 likes

Als je jeckyll & hyde googlet kom je waarschijnlijk op zo’n artiesten duo haha

4 likes

Ik vind dit ook wel een interessante theorie

Een heel goed boek trouwens, kan het iedereen aanraden :blush:

3 likes

Qua kleding vind ik mevr vd plas er wel op vooruit gaan.

3 likes

Ik merk dat ik haar ook veel minder serieus neem dan de anderen en met tegenzin zit te luisteren. Wat heel slecht is van mij, want ze vertegenwoordigt toch een groep NL’ers

4 likes

ik ken het eerlijk gezegd ook voornamelijk door de beugelbekkie aflevering (waar Nina de rol krijgt ipv Sharon)

1 like

Haar argument is dat ze onpartijdig is, maar dat is onderdeel van de functie?

haha dit is idd gewoon jezelf een beetje hypen (zoals een sollicitatie), eigenlijk zoveel loze woorden.

en awkward om te zien vind ik, omdat ik altijd slecht tegen zulke praatjes kan vooral als ik het zelf moet doen.

2 likes

jep je laptop tript

2 likes

Dit hele debat is Sollicitatiegesprek-game 2.0

3 likes

Vind het ook echt leuk dat ik niet de enige sukkel ben die dit nu aan het kijken is onder werktijd, thanks guys

4 likes

ik luister naar jullie allemaal en neem tijd voor jullie, ik ga jullie er allemaal doorheen helpen, ik heb heel veel ervaring met x want ik heb namelijk x en z gedaan. dat was lastig maar hiervan heb ik k en l en m geleerd. hier herhaal ik nog wat taken van de functie en die kan ik ook heel goed. love jullie allemaal!!!

3 likes