Zoveel vragen ja
Wob jij of wob ik?
Wat gebeurt er eigenlijk als Rutte aftreedt? Wordt dan de 2e op de lijst van VVD de PM?
yes! vooral: Minister Sigrid Kaag (D66): “Ik heb Rutte aangesproken op iets wat ik al een tijd waarnam, namelijk dat vrouwelijke bewindspersonen stelselmatig korter het woord kregen en werden afgekapt.”
Ik kan het niet vinden maar er was ooit een filmpje van thierry bij de radio die leip werd omdat ze zijn naam als cherry uitspraken.
Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
De meesten kleden zich formeel, maar dat hoeft niet. Je had eerder (of nog steeds?) ook zo’n man van de SP in de Kamer die gewoon een spijkerstring en shirt droeg, omdat ie op die manier dichter bij zichzelf en zijn kiezers stond dan wanneer ie in pak zou verschijnen.
Dichter bij zichzelf godverdmmhah
godverdmmgodverdmm beste woord van vandaag!
Nog 2 min en dan kan ik weer kijken
godverdmmha dit blijft nmsvpe! Gay pride style in de kamer
0mg nouja jullie snappen wat ik bedoelde
godverdmmgodverdmm top! Ik had stiekem al even in de live blog gespiekt en een en ander was me al duidelijk. Nou ik pak de popcorn erbij
Godver hoezo hebben jullie allemaal tijd om dit te kijken, ik baal dat ik de hele dag druk was. Al deze juiccccce. Maar goed ik tune in op Kaag dus dat ik op zich niet verkeerd
Heel nice dat ze even zegt dat ze het eens is met van der Plas. Hoe heet dat ook alweer dat je als vrouw het woord van andere vrouwen even herhaald om er meer aandacht voor te geven?
Denk dat ze ff tussendoor Surinaamse broodjes bestellen
Misschien gaat Wilders zometeen nog even wat gehaktballen draaien
Kaag neemt over.
Zijn er eigenlijk regels voor snacks bestellen? Misschien paar bakkies sushi laten tkrotbezorgen daar? Zou het debat toch op vooruit gaan? Hoe kunnen kamerleden altijd zo lang functioneren zonder hun vitale lichaamsfuncties aandacht te geven?
Hoop echt dat dit een 1 junograp is vanuit de pers