Lijkt me echt zo kut als je net vandaag ongesteld bent geworden en fractievoorzitter bent. Zit je daar de hele dag tot god weet hoe laat terwijl je je eigenlijk vol wil vreten en netflix wil kijken.
Weet iemand waarom ze Kaag feliciteren?
Omdat dit haar maidenspeech is. Haar eerste inbreng als tweede kamerlid.
Ah dank. Ze laat dan wel precies het achterste van haar tong zien. Veel woorden, weinig daden. Zonde.
kan de roast van Rutte nou pls weer hervatten?
Wait what?
Azarkan heeft ook op het forum mee zitten lezen en heeft het paasontbijt als voor waar aangenomen.
Azarkaaan yes u right.
Kan hem niet meer zien zonder te denken aan whaddup woppert
( )
Goede tip Farid. Links progressief whoehoe!
Oh maidenspeech ik verstond medespeech
Dus skip de Kaag-roast pls kan dat?
dus waar ging onze wegen scheiden hier nou over??
Het kan ook een afleidingsmanoeuvre zijn geweest, door deze opmerking ging het debat 2 uur lang niet meer over de opmerking over Omtzigt en wat Rutte daarover gezegd zou hebben. En het heeft hem een half uur opgeleverd waarin hij zijn tactiek kon bespreken.
Toch wel grappig van hoe hoge kwaliteit een debat opeens is als 2 vrouwen zoals Kaag en Ouwehands tegenover elkaar staan in vergelijking met Baudet en Wilders ofzo.
Miauw miauw
Ruim drie uur in het debat is nu ook ex-verkenner Kajsa Ollongren aan het woord. Na lang in stilte naar alle Kamerleden te hebben geluisterd, loopt ze naar het spreekgestoelte in Vak K: āIk heb trouwens nog carona.ā
āJa ik dacht: voor ik het vergeet en we allemaal weer naar krot gaan: Ik ben nog steeds ontzettend besmettelijkā, aldus Ollongren. āIk ben nu ook mijn smaak kwijt! Heel gekke ervaring. Goed, dat was het. Heeft iemand vanavond een lift trouwens? Mijn chauffeur is ziek.ā
heeft er al iemand gewonnen??
Pff wat een lafheid met dat reflecteren tijdens Pasen? Ik dacht gestemd te hebben op een partij met een power woman aan leiding. Wat is dit voor conclusie dan na al die observaties?