Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ik snapte echt niet waar ik naar zat te kijken. En wat hij nou eigenlijk heeft gezegd. Ik vond de pushmelding van NOS ook zo droog: Rutte gaat met Omtzigt praten. Oftewel dat was het enige misschien wat interessante uit het hele interview.

En Rutte was nog precies Rutte. Behalve dat hij misschien wat vaker zei ‘het was mijn fout’. Maar dan wel weer refereren aan een ‘foute herinnering’ ja doei.

3 likes

Ik vraag me wel eens af hoe het moet zijn om het zelfvertrouwen van Rutte te hebben en zo overtuigd te zijn van je awesomeness dat je er nog mee weg komt ook…

17 likes

Vraag het aan Donald, Vladimir, Boris, Jair - wellicht hebben zij wat input

6 likes

Kijkt iemand ook dit debat?

Heb het wel op de achtergrond aan staan maar alle debatten lijken zo op elkaar dus ja ik merk nog niks nieuws ops

Ja ik heb het ook op de achtergrond aan staan!

@Meka same! Vond het stuk net tussen Dassen en Rutte super ongemakkelijk.

2 likes

Wopke klinkt verkouden of ligt dat aan mij haha

Nog niet, ze liep een beetje op de zaken vooruit blijkbaar.

@Koffiekopje beetje schor idd alsof ie doorgepakt heeft vannacht. Of net wakker is.

Nieuwsuur: rutte schuift aan met zijn nieuwe radicale ideeën
rutte: ik heb geen radicale ideeën, niks gaat veranderen

rutten drie dagen later: IK HEB RADICALE NIEUWE IDEEËN!! VERANDERING!!

7 likes

Simons wel :fire:

13 likes

Echt zo geweldig van haar weer :heart: Wat is zij een aanwinst voor de Tweede Kamer.

8 likes

kunnen de volgende vier jaar even voorbij vliegen zodat ik nu wel op haar kan stemmen? :sob: weggegooide stem op klavertje

9 likes

‘Ik mocht haar niet want ben eigenlijk racistisch en seksistisch maar dit doet ze wel goed’

13 likes

Sylvana Simons verklaart vertrek bij debat: ‘Leef al jaren met chronische pijn’ Sylvana Simons verklaart vertrek bij debat: 'Leef al jaren met chronische pijn' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl (via @NUnl)

Zag net dit artikel op Nu.nl. Kijk de laatste maanden veel vaker (met een schuin oog) naar debatten en zie regelmatig Kamerleden halverwege weggaan (kuch Thierry kuch. Misschien hebben ze tijdens die debatten een minder prominente rol maar dit vind ik zulke jammere en framende berichtgeving over Sylvana…

6 likes

The saga continues

20 likes

Ik had al zo’n vermoeden toen van Haga gisteren z’n excuses aanbood voor het gedrag van Baudet.

Love lientje

20 likes

Ik vind het ook nog steeds grappig dat ze dit gewoon nog steeds als naam heeft haha

8 likes

Influencertje hoor :stuck_out_tongue_winking_eye: ik heb het ook gedaan. Twijfel ook al een tijdje of ik bestuurslid wil worden in mijn gemeente bij Bij1

6 likes