ze gaat het supergoed doen, twijfel ik niet aan
Ze gaat knallen. Sowieso
Nou, jij weet alles van circusarenaâs he Lianne? Met je 50-Plus-fitties.
Minister is wel elders. Je verliest je plek in de kamer waar je kritiek mag uiten op de regering. Precies waar ze Omtzigt niet willen hebben.
Ik vind dat Azarkan die speech heel goed gedaan heeft. Ook zeker qua frasering en stemvolume.
ik zit hier echt te lachen om veenmollen in een serieus bericht
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoe je âeldersâ interpreteert imo (minister of geen minster) als je bedenkt dat ze omtzigt gewoon niet op een plek willen waar hij kritisch kan zijn en Mark in de weg kan zitten (dus precies niet wat hij nu doet).
Vind het interessant hoe erg t verschilt per persoon of ik nou echt actief zit te luisteren of niet. Bij Ouwehands, Marijnissen, Kaag, Azarkan en Wilders (niet mijn probleem) echt wel geboeid. Bij de meeste anderen niet. Best wel een talent om veenmollen naar je te laten kunnen luisteren.
Plass van bebebeejj hgodverdmmh
âapentrots toen ik met de trekker hier binnen kwam rijdenâ
godverdmmgodverdmm
Waarom leest zij dr presentatie voor. In de klas kijken Kerwolain
godverdmmha waarheid als een koe uit de woorden van de boeren partij
Waarheid als een koe? Die kende ik nog niet, is dat een hele bekende uitdrukking en ben ik gewoon dom?
Ze kunnen geen niet mijn probleem zeggen vandaag Kewrolijn, is de schuld van de genieën.
Ik kende m ook niet maar hij bestaat (net opgezocht)
godverdmmgodverdmm ik hoor nu dit hele debat in FF-taal.
Ja die bestaat! Misschien voornamelijk in het noorden?
godverdmm ze zei ook nog eens âtoen WE op de trekker kwamenâ
Ja precies, en eerst ook proberen te verhinderen dat die stukken openbaar worden gemaakt.