Hmm dit is een teken. ik begin een partij voor de bae bae baes
Bae1
Ah thanks! Zit met een half oog mee te kijken en heb geen idee hoe lang ze normaal mogen praten en vond sommige vrij lang duren.
De afgelopen weken zijn daar sowiso een goudmijn voor. Dat zwembad met niet waterproof tegels, boot die vast zat in dat kanaal, en nu dit
Ahhh ik haat mijn woede tranen. Je bent boos dus maak je punt, maar kap dan met huilen sukkel agh. Je bent niet verdrietig!!
Maar kan het niet helpen, echt te kut.
Mannen je kan beter een cavia houden.
Roti met rijst
Heb je nu echt cavia getypt of heb je cavia getypt? That’s the question.
Ik wil wel even zeggen dat Rutte ervoor zorgt dat ik morgen eerder paasweekend heb omdat ik nu nog zit te epibreren dankzij dit debat en ik die tijd gewoon van mijn dag morgen aftrek. Bedankt Rutte!
Ik snap nu door het forum eindelijk wat meer van de politiek. Ik kan iedere middelbare school aanraden om tijdens maatschappijleer een debat te kijken met een chatfunctie erbij godverdmm
Cavia denk ik
Op Npo 1 kunnen jullie genieten van een andere boerenburger
Ik denk eigenlijk eerder cavia.
Hallo cavia, Ik heb geen cavia dus kan het geen cavia zijn. Maar ik zou Rutte ook niet als cavia willen, die relatie zou nooit epibreren.
Ik heb Bij1 gestemd
is de veenmol jouw cavia?
Ik heb soms echt een ja21 en bij1 error omdat het beide korte namen zijn met een nummer.
Net als dat ik bijvoorbeeld korte namen als Tom onthoud als korte naam drie letters met een o. En dan uitkom op job?
Of dat Stan ineens mats wordt want dezelfde letters
Chaos.
Nee ik ben meer van Linda.
Ik word gek van mijn hoofd ik had net ‘In your shedddddd in your sheddd they are farming, they are farming eh ehh B B B B B B B B’
Elke keer als ik naar een debat kijk denk ik ik zou zo ongeschikt zijn voor de politiek. Ik zou nu al chagrijnig en ongeduldig zijn (van de honger ook, hallo laat eten) en waarschijnlijk duurt het nog uuuuuren. En veenmollen laten uitpraten waar je het totaal niet mee eens bent godverdmm
amai, mijn moeder haalt ze ook steeds door elkaar. Dan zegt ze bij1 ipv ja21 en dat vind ik echt een belediging