Tweede Kamerverkiezingen 2023

Dat vuiissstje

2 likes

maar precies het tegenovergestelde effect godverdmm

1 like

Huh word ik nu op heterdaad betrapt van winkeldiefstal? Ik kan me niet meer herrinneren dat ik die lipstick in mn jaszak heb gestopt…

6 likes

ik zou dit eens moeten probeeeren op mijn werk joh, zou meteen weggebonjourd worden

5 likes

Rutte is MAD

3 likes

JA RUTTE EN OVERAL TROK JIJ JE HANDEN VANAF

4 likes

Ver gevoerd of fair gevoerd??

ja

18 likes

ja geen collega’s belazeren maar wel burgers doeiii

1 like

alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeft zeg wat heb je voor motief? kom op nou.

Lol ik dacht dat je vertrouwen moest verdienen. Blijkbaar is hij dat ook al vergeten.

1 like

Zwangerschapsverlof? Kan ik me niets van herinneren.

3 likes

Lof ploumen maar dat accent. Die sssss

1 like

Agodverdmm Rutte is lekker opgefokt hè? NOOIT NOOIT NOOIT de bedoeling!!1!!11

2 likes

Hij vindt het “ruk” dat hij het zich niet herinnert? Lol

2 likes

schijt aan hoe lang je hebt samengewerkt man

2 likes

Ik kan hem echt niet meer aanhoren

1 like

Nou noemt ie Omtzigt ook nog eens een doodgewoon h.uishoudelijk onderwerp, ik zou echt beledigd zijn. Hoop trouwens dat iemand Omtzigt nu een dikke knuffel geeft lol. Dit moet vet kut zijn om het onderwerp van te zijn aw.

9 likes

Even wat anders, ik vind Caroline en alles waar ze voor staat ongelofelijk bagger, maar ik vind dat constante commentaar op haar uiterlijk gewoon kut en problematisch.

19 likes

Je ziet Rutte allerlei verschillende tactieken proberen: zeer verhit en verontwaardigd, heel rustig en beheerst, beetje lachen, dan weer veel handgebaren, stemverheffing, dan weer allerlei inhoudelijke argumenten, dan weer emotionele manipulatie “we hebben zo lang samen gewerkt mevrouw Ploumen”. Dit kan zo goed gebruikt worden tijdens een college psychologie ‘hoe herken je dat iemand liegt’.

19 likes