Agree! Ga m’n best doen
ik heb tijdens de Amerikaanse verkiezingen met m’n laptop aan naast me geslapen
Meestal gaan ze ook niet echt tot laat door tegen een haken de meesten wel af
Ik wil bij wakker worden in topic #3 zitten, kom op, epibreer eens door
@desecretaris Ik mag toch hopen dat je met al deze ervaring je examen Maatschappijleer gaat halen. Bikkel, succes vannacht godverdmm
Ambtenaren ga je niet voor de kamer zetten, ollongren en Jorritsma en Rutte zijn verantwoordelijk voor die inhoud.
omdat zij “de verantwoordelijkheid op hen nemen” maar vervolgens niks erover kunnen antwoorden
Exact, zij krijgen louter adviezen en instructies van hun medewerkers die zij wel/niet opvolgen
godverdmmha ik deed korte dutjes op de bank met cnn aan. En als ik in bed lag wekker zetten en dan op de livestream op mijn telefoon kijken
Toch geniet ik ergens wel van deze totaal onzinnige woordenkots van Jorritsma xaxaxaxxaxa wat een gebazel
Zijn die veenmollen die de microfoons schoonmaken ook steeds dezelfde? Zit je daar tot middernacht al 12 uur microfoontjes schoon te maken
Ik ook!! Dus heb m’n tas al in gepakt voor morgen, kleding klaargelegd en sta klaar om onder douche te springen maar ik kan geen goed moment vinden…dus puntje bij paaltje lig ik nu in m’n nakie op de bank
wat is dit?? antwoorden??? IN DEZE KAMER?!
Met dat salaris zal hij blij zijn als hij idd wordt weg gestuurd (maar gebeurt niet), straks bij een bank krijgt hij veeeeeel meer
Netflix who?
Ik mag hopen dat die veenmollen minimaal €100 per uur verdienen.
Nu kan ik wel zeggen dat ik geïnteresseerd ben in de politiek, komt wel wijs over
Wie is de man achter Klaver? Zie hem altijd maar waar hoort hij bij
Ik zou ook best 100 euro over hebben om een veenmol een microfoon te zien schoonmaken
Ik ga t op m’n tinderprofiel zetten