Wie is dit nou weer
omg walgelijk dat Schier
Ook echt jammer dat we dus nog wel een poosje Dilan blijven zien
Ik dacht dat ik naar een terugblik va jaren geleden
zat te kijken door zijn kapsel en looks tot Henri opeens opkwam
Flugeltime
Ik zou het toch leuk vinden als Bontebal het podium opkomt met een flügeltje
En zijn stem en accent
Ja precies dit! Ik had wel door dat het niet bontenbal was maar niet dat het in 2025 is opgenomen
Wat is dit voor muziek is dit christelijk
Misschien kan ze haar zetel aan haar hond geven
Klinkt als de mocro bruiloften in mijn straat tbh dus misschien gewoon algemene religieuze muziek?
Denk dat Bach niet mocht
Ennn het dak bleef erop bij het CDA
Ja, de mensen die ik ken die VVD stemmen doen dat ook helemaal uit financieel eigenbelang. Ook altijd mensen die echt al ruim genoeg leven (onze leeftijd en al half vrijstaand wonen met 2 goede auto’s, dat idee) maar blijkbaar geen cent extra willen missen voor een ander. Fakking egoïsten.
Zag vandaag op straat een poster van de VVD met “stem VVD, stem voor rust in de portemonnee”. Hoe de fuck durven ze daarmee te komen zo kort na het toeslagenschandaal.
Ik kan dat trotse cda ook niet aan. Alsof dit niet vooral komt door de leegloop van NSC waardoor die kiezers weer terug zijn op het oude nest
Oh wow die zijn normaal wel met wat meer percussie
Wel heel on brand gelukkig
Haha zo’n gematigd enthousiaste opkomst met gematigd muziekje dat veels te lang doorgaat
waarom klinkt het grieks??? or is that just me
rechtenvrije muziek griekse pop stijl
Mijn hemel Mozes liep nog sneller door die gespleten zee heen dan dat Henri zich een weg baande door dit publiek. Dit duurde echt zo lang??