Tweede Kamerverkiezingen #3

Wie is dit nou weer

1 like

omg walgelijk dat Schier

3 likes

Ook echt jammer dat we dus nog wel een poosje Dilan blijven zien

1 like

Ik dacht dat ik naar een terugblik va jaren geleden
zat te kijken door zijn kapsel en looks tot Henri opeens opkwam

6 likes

Flugeltime

3 likes

Ik zou het toch leuk vinden als Bontebal het podium opkomt met een flügeltje

8 likes

En zijn stem en accent

3 likes

Ja precies dit! Ik had wel door dat het niet bontenbal was maar niet dat het in 2025 is opgenomen

2 likes

Wat is dit voor muziek is dit christelijk

8 likes

Misschien kan ze haar zetel aan haar hond geven

4 likes

Klinkt als de mocro bruiloften in mijn straat tbh dus misschien gewoon algemene religieuze muziek?

1 like

Denk dat Bach niet mocht

4 likes

Ennn het dak bleef erop bij het CDA

7 likes

Ja, de mensen die ik ken die VVD stemmen doen dat ook helemaal uit financieel eigenbelang. Ook altijd mensen die echt al ruim genoeg leven (onze leeftijd en al half vrijstaand wonen met 2 goede auto’s, dat idee) maar blijkbaar geen cent extra willen missen voor een ander. Fakking egoïsten.

Zag vandaag op straat een poster van de VVD met “stem VVD, stem voor rust in de portemonnee”. Hoe de fuck durven ze daarmee te komen zo kort na het toeslagenschandaal.

23 likes

Ik kan dat trotse cda ook niet aan. Alsof dit niet vooral komt door de leegloop van NSC waardoor die kiezers weer terug zijn op het oude nest

2 likes

Oh wow die zijn normaal wel met wat meer percussie

1 like

Wel heel on brand gelukkig

3 likes

Haha zo’n gematigd enthousiaste opkomst met gematigd muziekje dat veels te lang doorgaat

6 likes

waarom klinkt het grieks??? or is that just me

rechtenvrije muziek griekse pop stijl

3 likes

Mijn hemel Mozes liep nog sneller door die gespleten zee heen dan dat Henri zich een weg baande door dit publiek. Dit duurde echt zo lang??

19 likes