Two truths & a lie

Samenvatting

Ik zat al te denken dat ik het verkeerd deed… Maar dat van dat knippen is dan toch eigenlijk niet waar? Want ik schrijf dat ik dat nog nooit heb gedaan, maar ik heb het wél gedaan. Ik volg mezelf niet meer😅

Nee je hebt gelijk! My bad.

• Ik ben ooit brief van de week geweest in de Donald Duck
  • Ik ben geboren en getogen in Utrecht
  • Mijn lievelingskleur is paars

0 stemmers

antwoord

Ik haat paars, dus die is niet waar.
Ik had op de laatste dagen van egf het hele verhaal gepost over hoe ik brief vd week werd in het opbiechttopic, ik ben benieuwd of iemand dat zich nog kan herinneren haha.

huh moet je nou de dingen aanklikken die waar zijn of de leugen?

Die waar zijn, want je moet 2 dingen aan klikken.

Hahaha oke ik snapte het al niet

Haha, ik dacht al een paar keer: “Ohja, vind ik echt wat voor haar” Alsof ik jullie zo goed ken :joy:

Eeeeeeh zie nu dat ik het verkeerd heb gedaan. Had natuurlijk in de pol moeten staan: ik kan Limbirgs spreken :grimacing:

Duidelijk bedtijd voor mij

• Ik heb een palmboom tattoo
  • Ik heb een hekel aan fietsen
  • Ik heb acht jaar over hbo gedaan

0 stemmers

Samenvatting

Ik vind fietsen heerlijk.

@TantePollewop dan heb je maar 1 truth! Edit: oh niet dus :stuck_out_tongue:

Hahah ik zag je vorige antwoord nog :joy:

Maar ik snap je, ik moest het ook 3x lezen. Is gewoon verwarrend ook haha.

• Ik heb nog nooit gevlogen.
  • Ik heb nooit mijn zwembrevet gehaald.
  • Ik heb nooit in de mcdonalds gewerkt.

0 stemmers

Ik heb wel...

In de mcdonalds gewerkt. Daar had ik vroeger een bijbaantje.

Mijn zwembrevet haalde ik niet omdat ik plots dacht dat ik wel even kon staan in het diepe gedeelte en dat ook probeerde. Kon dus niet natuurlijk en ik moest stoppen.

Vliegen is er gewoon nooit van gekomen.

Welke 2 dingen zijn waar?

• Ik ben de ene helft van een tweeling
  • Ik heb twee tattoos
  • Ik ben bang voor honden

0 stemmers

Tromgeroffel...

Ik ben juist dol op honden! Weet ook niet beter, ben opgegroeid met 3 herdershonden thuis

Wat is waar

• Ik eet graag junkfood
  • Ik heb een kat en een hond
  • Ik heb tattoo’s en piercings

0 stemmers

Antwoord

Ik heb een kat maar geen hond. :stuck_out_tongue:

Was het trouwens niet makkelijker geweest als we gewoon op de leugen hadden moeten stemmen? :biggrin:

Step up your game Penny, dit is de gelegenheid de forummoedertheorie van @Jumpsuit te ontkrachten :stuck_out_tongue:

• Ik heb in de keuken van een sushirestaurant gewerkt terwijl ik sushi haat
  • Ik ben twee keer blijven zitten
  • Ik draag vaak schoenen met hakken

0 stemmers

Samenvatting

Ik loop altijd op sneakers of gympen, dus de laatste is gejokt :lying_face:

Jullie geboorte data doen me denken aan iemand die ik ken. Hij en zijn zusje zijn op dezelfde dag geboren, met 2 jaar verschil. En als je dan 9 maanden terug rekent kom je uit opende verjaardag van hun vader, oftewel jaarlijks birthday seks :joy:

Ik vind het ook verwarrend dat je het juiste moet aanklikken, haha. Zelf weet ik overigens nog steeds niet hoe ik überhaupt een poll moet aanmaken dus dit is een nogal nutteloze post.

Haha, ja misschien wel. Maar niks moet hè. Iedereen doet mij nu na maar je kunt toch zelf bepalen waar je mensen op laat stemmen? Het staat jullie vrij om het anders te doen hoor.

@Sax als je op het tandwieltje naast de smiley klikt in een tekstvak krijg je de optie poll invoegen, daar kun je dan ook meerkeuze of niet etc invullen.

Maar maar een vrouw is eigenlijk niet 9 maanden of 40 weken zwanger, maar 2 weken korter. Een zwangerschap wordt altijd gerekend vanaf het begin van de laatste menstruatie, maar eigenlijk vindt de bevruchting pas 14 dagen later (tijdens de ovulatie) plaats. Klopt het dan nog qua datum? :stuck_out_tongue: