Wat is waar
- Ik eet graag junkfood
- Ik heb een kat en een hond
- Ik heb tattoo’s en piercings
0 stemmers
Antwoord
Ik heb een kat maar geen hond.
Wat is waar
0 stemmers
Ik heb een kat maar geen hond.
Was het trouwens niet makkelijker geweest als we gewoon op de leugen hadden moeten stemmen?
Step up your game Penny, dit is de gelegenheid de forummoedertheorie van @Jumpsuit te ontkrachten
0 stemmers
Ik loop altijd op sneakers of gympen, dus de laatste is gejokt
Jullie geboorte data doen me denken aan iemand die ik ken. Hij en zijn zusje zijn op dezelfde dag geboren, met 2 jaar verschil. En als je dan 9 maanden terug rekent kom je uit opende verjaardag van hun vader, oftewel jaarlijks birthday seks
Ik vind het ook verwarrend dat je het juiste moet aanklikken, haha. Zelf weet ik overigens nog steeds niet hoe ik überhaupt een poll moet aanmaken dus dit is een nogal nutteloze post.
Maar maar een vrouw is eigenlijk niet 9 maanden of 40 weken zwanger, maar 2 weken korter. Een zwangerschap wordt altijd gerekend vanaf het begin van de laatste menstruatie, maar eigenlijk vindt de bevruchting pas 14 dagen later (tijdens de ovulatie) plaats. Klopt het dan nog qua datum?
Ben benieuwd!
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Ik heb maar twee honden
Welke 2 zijn waar?
0 stemmers
Wat is niet waar?
0 stemmers
Mijn moeder gaf geen les, maar werkte er wel. Vond ik altijd heel gezellig <3 Al was het soms wel jammer dat ik onmogelijk kon spijbelen, maar blijven zitten deed ik ondanks mijn continue aanwezigheid dus alsnog
Ik heb nog nooit een konijn gehad, wij hadden altijd katten en honden thuis. Ben wel linkshandig en draag wel al sinds mijn vijfde een bril. (Lenzen sinds ik twaalf ben)
Wat is niet waar?
0 stemmers
Gelukkig nooit bij Matthijs aan tafel gezeten
Welke klopt niet?
0 stemmers
Ben toch echt hier in Nederland geboren
Bahahaha dit is de beste So far! En bizar genoeg wist ik op intuïtie dat je sowieso eens in een doucheputje gepoept moest hebben, de naam verwisseling leek me veel te mondain voor jou om dat als waarheid te nemen!
HAHAHAHAHAHAHA
Hahaha, hoe zag die douche eruit dan?
Ervoor of erna?
Is je broek wel eens gescheurd tijdens het bespelen van de pedalen? #risicovanhetvak