Two truths & a lie

Omg! Ik heb ook ooit mijn pols gebroken in de botsauto’s en mijn enkel door tussen de spaken van mijn moeders fiets te komen😵 ik had even een error toen ik je poll zag

3 likes
Samenvatting

Ik vermoed dat ik inmiddels wel meer dan dertig paar heb :redface: Maar de laatste tijd probeer ik me in te houden!

Ik was trouwens zo dom om bij mijn poll in te stellen dat je de resultaten alleen kunt zien als je gestemd hebt.
Dus ik heb net op mijn eigen poll gestemd om te kunnen zien wat jullie er van dachten!

2 likes

Wat is niet waar?

  • Jan Smit heeft op twee verschillende momenten met me geflirt
  • Duits is mijn lievelingstaal
  • Ik ben zonder dat ik het wist zoenend gefilmd en dat fragment is uitgezonden in een programma dat die avond door miljoenen mensen is bekeken

0 stemmers

Het antwoord

Jan Smit heeft geprobeerd een vriendin van mij te versieren haha. :’) We zijn hem twee keer per ongeluk tegengekomen en hij herkende haar de tweede keer zelf. Die man moet een megageheugen hebben want het was jaren later :face_with_monocle:

Ja dat was een beetje jammer haha. :sweat_smile: Ik was bij een evenement met m’n toenmalige vriend die heel erg van PDA hield (ik niet, het was daar ook helemaal niet gepast maar hij was nogal een dwingeland) en ik kreeg ineens een hoop sms’jes van vrienden dat we meerdere keren op tv te zien waren. Heb daar heeeel veel reacties op gekregen toen

Zo ben ik ook ooit op spijbelen betrapt haha, toen werd ik gefilmd tijdens een wedstrijd van Ajax die live werd uitgezonden

9 likes

Tijd van het jaar, dan ga ik dingen van thuis missen.
Welke twee onderstaande dingen mis ik echt?

  • ik mis worstenbroodjes
  • ik mis carnaval
  • ik mis snert

0 stemmers

de waarheid

Ik houd niet van snert.
Carnaval en worstenbroodjes mis ik heel erg, maar ja, woonplaats/geen vakantie en vegetariër :joy:

Bonus:

https://www.youtube.com/watch?v=sWOUi0PVTXw

2 likes
Voor wanneer je het echt niet meer kan volhouden:

Hier verkopen ze vegetarische worstenbroodjes.
https://www.debakkendebrabander.nl/product/vegetarische-brabantse-worstenbroodjes/

1 like

Het laat zich niet moeilijk raden waar jij vandaan komt :joy:

2 likes

Wooo vooral in een topic als dit is jouw nieuwe avatar megaverwarrend

1 like

Wat is de leugen?

  • Ik ben nog nooit in Spanje geweest
  • Ik kom zelf niet uit Friesland, maar mijn moeder heeft mij wel Fries geleerd
  • Ik kan windsurfen en heb hier ook les in gegeven

0 stemmers

Even zo proberen, ik kreeg het steeds niet in een spoiler

Antwoord

Mijn moeder komt weliswaar wel uit Friesland, maar mijn broers en mij heeft ze nooit Fries geleerd en eigenlijk vind ik dit best jammer.

Wat is de leugen?

  • Ik heb ooit mee gedaan aan Lingo
  • Ik heb ooit mee gedaan aan Idols
  • Ik heb ooit mee gedaan aan de Droomshow

0 stemmers

Samenvatting

Ik heb nooit meegedaan aan de droomshow, maar man o man wat had ik graag mee willen doen!

Was je door de eerste ronde gekomen bij Idols? En welk seizoen was het? Misschien heb je wel beelden die je wilt delen? :biggrin:

2 likes

Wat is de leugen?

  • ik ben nog nooit op wintersport geweest
  • ik lust geen appeltaart
  • ik heb een tattoo van een legoblokje

0 stemmers

Samenvatting

Leugen:is de tattoo, heb geen tattoo. Misschien neem ik er nog 1 in de toekomst.

Wat is niet waar

  • Ik ben lang geleden met iets in wedstrijdverband #1 van Nederland geweest.
  • Twee van mijn tenen zitten aan elkaar vast (maar niet helemaal).
  • Ik heb tijdens de middelbare school kortstondig een heel hoofd met dreadlocks gehad.

0 stemmers

Antwoord

Ik heb nooit een heel hoofd met dreads gehad.

Wat is er niet waar?

  • Ik ben allergisch voor honden, maar heb wel een hond
  • Ik wil geen kind(eren)
  • Ik heb nog nooit iets gebroken

0 stemmers

Samenvatting

Ik wil wel in de toekomst kind(eren)

Wat is wel waar?

  • Ik ben extreem verslaafd aan neusspray
  • Ik heb in Kazachstan gewoond
  • Ik ben omhelsd door Ariana Grande

0 stemmers

Ik vind dit topic zo leuk dat ik nog een keer mee wil doen!
Welke klopt niet

  • Ik heb een tiendaagse yogacursus gedaan om 7 uur 's ochtends
  • Ik heb een ingelijste naaktfoto van mezelf aan de muur hangen
  • Ik heb een wintermaand koud gedoucht

0 stemmers

Rarara

Yogacursus had ik me voor opgegeven, maar niet volgehouden helaas. Het douchen klopt wel, en de naaktfoto is er een van de achterkant, ver weg, voor een meertje in Noorwegen. Is een van mijn favoriete vakantiefotos

1 like

Wat grappig dat de stemmen bijna gelijk verdeeld zijn!

Het goede antwoord

  • Max Verstappen heeft mij ingehaald tijdens een hardloopwedstrijd
  • Ik deed auditie voor Mary Poppins de musical maar kwam helaas niet door de voorrondes heen
  • Ik had als puber een mega-crush op Jody Bernal

0 stemmers