Two truths & a lie

Wat is de leugen?

• Ik ben bijna van school geschorst omdat ik mijn telefoon niet in wou leveren
  • Ik lust geen banaan
  • Ik vind clowns leuk

0 stemmers

Samenvatting

Ik zou geschorst worden van school omdat ik mijn telefoon niet in wilde leveren toen die bij het binnenlopen van de klas afging en ze mijn ouders niet konden bereiken mocht ik op school blijven. Toen Mn moeder hoorde wat er gebeurd was is ze woedend naar de directrice gelopen en werd de schorsing ingetrokken. én ik walg van bananen. De geur, smaak, structuur. Alles.

Ik vind clowns niet leuk. Ik haat ze en ren dr het liefst voor weg.

Welke is de leugen?

• Ik ben ooit met een vriendin met gepakte koffers naar Schiphol gegaan om ter plekke een last minute te boeken
  • Ik ben bij het wk darten in Londen geweest
  • Ik heb eens een avond gespeeddate

0 stemmers

Samenvatting

Schiphol klopt niet! Hebben we wel over nagedacht maar uiteindelijk toch van te voren iets geboekt.

Samenvatting

Weg

Is toch makkelijk mensen.

.

Dit haal ik straks weer weg uiteraard.

Wat is de leugen?

• Ik ben bezig met mijn eerste geslaagde afvalpoging ooit
  • Ik heb meegedaan aan een aantal tv-quizzen
  • Ik ben nog nooit buiten Europa geweest

0 stemmers

Samenvatting

Ik ben vorig jaar naar de VS geweest, dus de laatste is niet waar.

Wat is de leugen?

• Ik ben allergisch voor bananen
  • Ik ben allergisch voor noten& pinda’s
  • Ik ben allergisch voor avocado’s

0 stemmers

Summary

Ik kan eindeloos noten en pinda’s eten maar word helaas ziek van avocado en banaan.

Wat klopt hier niet?

• Ik speel meer dan vijf muziekinstrumenten
  • Ik ben als kind door een hond gebeten en sindsdien bang voor honden
  • Ik heb meer dan 25 paar schoenen

0 stemmers

Rarara

Ik ben nooit door een hond gebeten. Wel al mijn hele leven bang voor honden, maar dat heeft niet echt een oorzaak, ik ben gewoon een bange schijterd.

Omg! Ik heb ook ooit mijn pols gebroken in de botsauto’s en mijn enkel door tussen de spaken van mijn moeders fiets te komen😵 ik had even een error toen ik je poll zag

Samenvatting

Ik had echt de schoenen gedacht. :blush:

Samenvatting

Ik vermoed dat ik inmiddels wel meer dan dertig paar heb :redface: Maar de laatste tijd probeer ik me in te houden!

Ik was trouwens zo dom om bij mijn poll in te stellen dat je de resultaten alleen kunt zien als je gestemd hebt.
Dus ik heb net op mijn eigen poll gestemd om te kunnen zien wat jullie er van dachten!

Wat is niet waar?

• Jan Smit heeft op twee verschillende momenten met me geflirt
  • Duits is mijn lievelingstaal
  • Ik ben zonder dat ik het wist zoenend gefilmd en dat fragment is uitgezonden in een programma dat die avond door miljoenen mensen is bekeken

0 stemmers

Het antwoord

Jan Smit heeft geprobeerd een vriendin van mij te versieren haha. :’) We zijn hem twee keer per ongeluk tegengekomen en hij herkende haar de tweede keer zelf. Die man moet een megageheugen hebben want het was jaren later :face_with_monocle:

Nu ben ik wel heeeeel benieuwd naar het verhaal achter je zoen op tv?! :sweat_smile:

Ja dat was een beetje jammer haha. :sweat_smile: Ik was bij een evenement met m’n toenmalige vriend die heel erg van PDA hield (ik niet, het was daar ook helemaal niet gepast maar hij was nogal een dwingeland) en ik kreeg ineens een hoop sms’jes van vrienden dat we meerdere keren op tv te zien waren. Heb daar heeeel veel reacties op gekregen toen

Zo ben ik ook ooit op spijbelen betrapt haha, toen werd ik gefilmd tijdens een wedstrijd van Ajax die live werd uitgezonden

Tijd van het jaar, dan ga ik dingen van thuis missen.
Welke twee onderstaande dingen mis ik echt?

• ik mis worstenbroodjes
  • ik mis carnaval
  • ik mis snert

0 stemmers

de waarheid

Ik houd niet van snert.
Carnaval en worstenbroodjes mis ik heel erg, maar ja, woonplaats/geen vakantie en vegetariër :joy:

Bonus:

https://www.youtube.com/watch?v=sWOUi0PVTXw

Voor wanneer je het echt niet meer kan volhouden:

Hier verkopen ze vegetarische worstenbroodjes.
https://www.debakkendebrabander.nl/product/vegetarische-brabantse-worstenbroodjes/

Het laat zich niet moeilijk raden waar jij vandaan komt :joy:

• Ik lust geen pizza
  • Ik lust geen bapao
  • Ik lust geen patat

0 stemmers

Wooo vooral in een topic als dit is jouw nieuwe avatar megaverwarrend

Ik zoek wel een nieuwe! Tips zijn welkom

Wat is de leugen?

• Ik ben nog nooit in Spanje geweest
  • Ik kom zelf niet uit Friesland, maar mijn moeder heeft mij wel Fries geleerd
  • Ik kan windsurfen en heb hier ook les in gegeven

0 stemmers

Even zo proberen, ik kreeg het steeds niet in een spoiler

Antwoord

Mijn moeder komt weliswaar wel uit Friesland, maar mijn broers en mij heeft ze nooit Fries geleerd en eigenlijk vind ik dit best jammer.