Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik ben wel geïnteresseerd! Past er ook een iets bredere fles in? Ik weet nog niet zo veel qua flessen :sweat_smile: maar we hebben nu een Diffrax.

Hij is 17 cm breed en circa 9,5 cm diep.

Ah m’n man zegt net dat zijn zusje er nog een heeft staan! Sorry!

Ik heb wat zomer kleding op Vinted gezet. Meeste is maat 86. Wisselend van zo goed als nieuw tot klein vlekje.

Kan ik iemand (gratis) een plezier doen met wat meisjeskleding maat 50-74? En 2 wikkeldoeken en 3 aankleedkussenhoezen. Is allemaal (als) nieuw maar simpelweg niet mijn smaak.

Stichting babyspullen heeft hier geen punt in de buurt anders had ik het daarheen gebracht.

2 likes

Wat lief!

Mocht je er niet vanaf komen dan zou je ook je verloskundige eens kunnen vragen. Mijn verloskundige heeft inmiddels zelf een stichting opgericht. Dat kwam voort uit de situaties waar zij tegenaan liep als ze kraamvisites deed. Wellicht dat je verloskundige nog een gezin weet die het goed kan gebruiken! :blush:

1 like

Oh goede! Ga ik navragen als hier niemand is die t kan gebruiken.

Als het niet werkt wil ik er wel eentje meenemen en opsturen. Kost je dan natuurlijk wel helaas alsnog verzendkosten.

1 like

Vaak!

4 keer per week want ik werk er :stuck_out_tongue:

3 likes

Ook wel misleidend dat op die foto met het blad wel riempjes te zien zijn!

Ik moet zeggen dat ik dat veiligheidsriempje van de Ikea stoel nog nooit heb gebruikt. Mijn zoontje heeft er 2 jaar ingezeten, is wel een rustig kind, hij klom bijvoorbeeld nooit uit de stoel. Mijn dochter is nu 1 jaar en voor haar heb ik het riempje ook nog nooit gebruikt. Ik vind het ook een fijn idee dat mochten ze zich verslikken oid dat je ze er zo uit kan halen.

1 like

Bij mijn oudste hoefde ik ook nooit riempjes te gebruiken, dus de jongste klikte ik het begin ook niet vast. Tot ik in de keuken stond, richting hem keek en hij triomfantelijk in de stoel stond. :confounded: Hij keek ook super trots. Ik heeeeell langzaam er heen lopen om hem niet te laten schrikken :sweat_smile: dus nu wel blij met de riempejs. :joy:

4 likes

Zover ik weet hoort ie er gewoon bij. Hij staat ook in de montage handleiding erbij. :face_with_monocle:

1 like

Ik heb weer wat items op Vinted gezet. Kleine prijsjes, een paar items zijn wat pillig.

Vinted username is Merel621

Ik verkoop een meerijdplankje (55 euro) en een softshell draagcover (30 euro), beiden universeel. En een Horigen Chicture dubbele borstkolf (90 euro)

Ik ben nieuw in dit topic!
Ontdek elke dag weer nieuwe topics😜.
Ik heb wat (meisjes)kleding en een kinderwagen op mijn vinted staan. Heb eventueel ook nog een Calypso borstkolf+handkolf voor €70 voor de geïnteresseerden!

1 like

Is er iemand die een stokke tripp trapp tray eetblad (in goede staat) verkoopt? Liefst een witte, maar andere kleur kan eventueel ook!

Ik heb er eentje (wit) op zolder staan die ik van plan was te verkopen! Ik kan er vanavond wel een foto van maken als je wil?

Oh top! Als je wilt graag! Wat wil je ervoor hebben?

Babynestje van Done by Deer. Gebruikt maar ziet er nog goed uit. Mijn man heeft afgelopen week alleen een scheur in het matrasje getrokken (:roll_eyes::face_with_symbols_over_mouth:), maar als het matrasje er goed in ligt merk je daar niks van. Originele verpakking is ook nog aanwezig.

Staat op Vinted Merel621.

2 likes