Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Oh, die ken ik eigenlijk niet. Snapte hem niet, haha.

Wij hebben ze ook! Superfijn voor de nacht vinden wij. We hebben er genoeg anders had ik graag wat van je overgenomen. Van harte aanbevolen dus :grin:

Kan ik hier een lieve mama (to be) blij mee maken?

Voor de verzendkosten mag het weg hoor, volgensmij is de verpakking nog helemaal vol😂

Iemand interesse in deze boeken? Ik vraag er 7,50 per stuk voor, exclusief verzendkosten maar het kan volgens mij wel met een brievenbuspakketje.

Wordt hier niet gebruikt dus echt zo goed als nieuw. Uit een rookvrij huis.

-weg-

Ja graag! Als je ‘m nog hebt? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sorry, hij is al weg!

Helaas!

I.v.m. omstandigheden is bij mij de melkproductie niet op gang gekomen dus ik heb nog het een het het ander (sommige nog ongebruikt) over waar ik niets meer mee doe. Het gaat om 2 nieuwe tubes tepelcreme, een nieuw tepelhoedje maat M en 1 nieuwe en 1 aangebroken doos met zoogcompressen. In de aangebroken doos zitten nog 14 zoogcompressen. Eventueel heb ik ook nog een kolfset (zonder de kolf) maar die is al wel gebruikt, uitkoken kan natuurlijk maar dat is maar net of je dat idee wel fijn vind. Oh en nog een aantal compressen, multi-mam. Die krijg je erbij eventueel. Zitten er nog 10 in.

Als je interesse hebt, bied maar hoor. Ik hoef er de hoofdprijs niet voor in ieder geval.

Iemand interesse in deze bladvergroter? Amper gebruikt en alles zit er nog bij behalve de doos. Ik vraag er 17,50 voor.

Ik wil! Heb je geprobeerd te dm’en, maar snap dat nieuwe systeem niet zo goed dus geen idee of het is aangekomen.

Wat schattig! Is het niet maat 21 of vallen ze gewoon veel groot? En blijven ze een beetje n de voet zitten? Want zonder bandje achter zou ik bang zijn dat ze de hele tijd uit gaan.

Zo schattig met die nagellak :heart_eyes:

7 likes

Ze zijn wel echt heel leuk. Maar ik weet niet of ik t red qua maat, want N heeft nu pas maat 20, dus ben een beetje bang dat ze pas passen als het weer herfst is hahaha

Ooooh zo leuk die nagellak :smiling_face_with_three_hearts:

@Luna K. zit al vanaf september in maat 21 en heeft daar nu nog ruimte in. Heb sandalen wel in maat 22 gekocht en dankzij het bandje om de enkel gaat dat prima, maar daar heeft ze echt nog een paar centimeter ruimte in. Maar dat is wel abnormaal hoor.Al haar leeftijdsgenootjes die we kennen zitten al in maat 23 of 24 zelfs :joy: R. draagt nu met 5 maanden sloffen die K. rond een jaar droeg hahaha.

1 like

Mijn zoontje heeft dus ook mini-voetjes? Hij wordt over een maand alweer 2 en hij zit nog steeds in maat 21. En pas net ook :smiley: ben ik wel blij mee, want ik heb zelf 42 haha.

1 like

Die van ons zitten al in maat 23/24 en worden pas in augustus 2. :rofl:
Vorig weekend was ik met ze op een verjaardag en ze waren even groot als een 3 jarig meisje dat er ook was. :rofl: Reuzen.

2 likes

Ja daarom vind ik t ook maar lastig. Is geen pijl op te trekken hoe snel zo’n voeten groeien. En bij shirts/broeken kan je nog iets omslaan. Maar bij schoenen is te groot natuurlijk al vrij snel echt te groot helaas.

1 like