Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Denk het ook. Kindje van onze achterburen gaat naar de argrarische opvang waar wij ook zijn wezen kijken (maar vonden hem te ver weg en hadden net zo’n goed gevoel bij een opvang op 10min wandelen) en die hebben ook een lijst met dingen die ze moeten hebben voor de kindjes omdat ze anders niet mee kunnen met sommige activiteiten. Zelfs met merk en al erbij dus dan heb je alleen nog variatie/keuze in de kleur/print.

(Ze hebben ook wel wat spul daar, maar het is wel de bedoeling dat ieder kindje zn eigen dingen heeft ook ivm maat enzo)

1 like

Oh, die zijn zo leuk!!
Ben alleen bang dat mijn kabouter er in de winter nog niet inpast en ze dan in de zomer staan te verstoffen.

Dat kan wel! Even om anderen die geïnteresseerd zijn niet af te schrikken haha. M gaat naar de peuterspeelzaal bij een agrarisch kdv en daar staat in de gang een rek met ik denk wel 50 laarsjes, crocs, overalletjes en regenpakken in verschillende maten. Zo schattig altijd op foto’s ook.

1 like

Aah wat leuk! Zal inderdaad overal anders zijn. Is trouwens op die opvang tussen de ouders wel een levendige handel in 2e handsspul wat dan doorgeschoven wordt voor kleine prijsjes :slight_smile: Ons schrok het verder ook niet af, wij waren echt mega enthousiast over deze opvang maar ook mega enthousiast over de opvang waar ze nu zitten en die is dus op loopafstand en de argrarische een kleine 20 minuten rijden, als we over de opvang waar ze nu zitten niet enthousiast waren geweest waren we er ook voor gegaan.

1 like

Hoeveel zou je ervoor willen hebben?

1 like

7,50€ :slightly_smiling_face:

Ik wil je een berichtje sturen maar lukt niet, zou je misschien mij een prive berichtje kunnen sturen?

Iemand interesse in dit pakket meisjeskleding?

Kan ik iemand hier bij mee maken? Heb hem gekocht bij zara in de sale maar per ongeluk twee keer.:sweat_smile: Voor de sales prijs uiteraard. Maat 86

Nee geloof het niet. Maar je mag hem ook wel excl verzendkosten hoor, verzending was toch gratis! Dus 13 euro incl.

Woooowww snelle levering. :scream:

1 like

Jaaa dat is het eerste deel, de rest komt morgen al. Terwijl in de mail woensdag stond. :scream:

1 like

Favoriete broekje past niet meer. Vaak gedragen maar ziet er nog heel goed uit.

€2, op Vinted merel621

2 likes

Hey! Kan geen pb sturen. Wat wil je er voor hebben?

Ik heb jou een berichtje gestuurd!

Ik verkoop deze kidsdepot ezel, mint(y) groen lichtblauw.

1 like

Kastje weer opgeruimd! Staat op mijn Vinted, merel621. Alles €2 tot €3.

Verkoopt iemand misschien een tula free to grow?:grin:

1 like

Ik heb weer een aantal dingen op Vinted gegooid.

Ik heb eventueel de zwarte met grijze sterretjes? Het zwart is iets vervaagd geloof ik omdat hij aan de kapstok heeft gehangen maar hij is voor de rest nog super netjes.

2 likes