Ik heb een aantal nieuwe dingen op mijn vinted gezet!
Speelgoed little dutch bijna niet gebruikt €8
IKEA kralen ding €4
Puzzel HEMA nog helemaal nieuw €2
Muts maar 74/80 veel gebruikt maar nog in goede staat €3
Handschoenen veel gedragen maat 86 en er is ook nog een sjaal samen voor €4
Trui Zara maat 86 veel gedragen €4
Winterjas Zara maat 86 veel gedragen, bij de mouw was die kapot maar is gemaakt. €8
Sokken verschillende maten geloof vanaf 6 mnd. Gratis
Zitten leuke spullen tussen! Ga vanavond even overleggen hier thuis
Onze kleine man groeit zo hard dat luiers maatje 1 al te groot zijn. Hadden helaas net een pak opengemaakt en hebben ook nog wat luiers in maat 0 over. Allemaal Kruidvat huismerk. Iemand hier die ze goed kan gebruiken?
Dichte pakken mag je terugbrengen bij Kruidvat! De ene keer willen ze wel een bon zien, de andere keer niet bij mij
Mocht de 0 nog dicht zitten en niemand ze wilt overnemen, kleine tip
Ik zou dat speeltje van Little Dutch wel graag willen kopen!
Ja weet ik, net vandaag ook gedaan met de pakken die nog dicht zaten! Superfijne service, geen bon nodig hier Maar hebben ook wat losse luiers in beide maten over!
Die is helaas al verkocht!
Ik verkoop de swimtrainer vanaf 3 maanden tot 4 jaar, vrijwel niet gebruikt. €10
Baby float ook niet gebruikt. €2
Studio Noos tas wel gebruikt €15
Voedingtops h&m maat XL bijna niet gebruikt. €6
CarlijnQ shortje maat 86-92
Ik heb ook een bijpassend zalmroze singlet van Mingo in maat 1-2y maar die heeft een klein vlekje op de borst dus die mag je erbij hebben als je dat zou willen. Zie foto voor combi:
Mingo singlet maat 1-2y pistachegroen
Zoefzoefdieren kippenhok
De snavel van Kim kip is iets beschadigd, de haan hoort eigenlijk niet bij deze set maar ik vond m er wel bijpassen!
Vtech vrolijke vormenkever, compleet en werkend.
Wat wil je hebben voor die vormenkever?! Mijn dochtertje heeft deze bij mijn schoonmoeder en is er helemaal dol op.
Ik zat aan €5 excl verzenden te denken.
Ik woon in regio Arnhem dus als dat in de buurt is zou je m ook op kunnen komen halen.
Alles wat op m’n vinted staat mag weg tegen verzendkosten. Iemand interesse?
Oh ik wil het gouden fiep boek wel als je die nog hebt!
Ik heb hem voor je gereserveerd! Ik zal hem zo even zoeken & wegen om te kijken hoeveel de verzendkosten zijn.
Nee beide verkocht inmiddels
Maak ik iemand nog blij met deze twee rompertjes van de HEMA in maat 62/68? Nieuw, ongewassen.
Samen €5,- incl verzenden.
EDIT; verkocht !
Ik heb wel interesse! Ik stuur je even een pb
Aangezien N écht onze laatste baby is, verkoop ik zijn kleertjes.
Alles maat 62, 5 euro per setje.
Pakje MarMar 10 euro.
Hi, ik vind de eerste drie items super leuk voor m’n zoontje! Zou ze graag overnemen