Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Lukt niet om een dm te sturen via mn telefoon, ik kan het tekstje niet verzenden op een of andere manier. Maar ik ben dus wel geïnteresseerd :slight_smile:

1 like

Ik heb er ook weer wat op gezet. Niet zo veel nog.

Edit:winterjas gevonden.

Wauw, sorry, echt compleet vergeten te reageren! Kan je ze als bundel selecteren op vinted en dan kan je vervolgens een bod van 0 euro of 1 cent uitbrengen volgens mij.

Hey, het boek kan gewoon via een brievebuspakketje, dus dan zijn de verzendkosten 4,10. Heb je nog interesse?

Wauw ik was dit alweer vergeten :sweat_smile:. Maar ja wil het nog steeds overnemen!

Ik verkoop een enorme set Duplo Primo met trein, stapeltoren, kameel met muziekje, rups, rammelende blokjes, poppetjes etc. Richtprijs 50 euro

4 likes

Ja hoor, het zit in een grote plastic doos dus die kan ik wel verpakken

Omg fantastisch. Als @SpeedOfSound geen interesse heeft, sta ik graag reserve!

1 like

Ik heb 5 jaar geleden een hobbelpaard gekocht met de intentie om hem op te knappen.
Ik denk dat het niet meer gaat gebeuren :joy:
Hij is nog wel stevig en degelijk alleen de verf heeft echt z’n beste tijd gehad.
Gratis af te halen in regio Arnhem of Apeldoorn.

Hij is echt super leuk! Ik woon helaas echt niet in de buurt maar ik vind hem fantastisch.

Leuk!! Ik ben echt een opknapper. Ik zou het graag bij je ophalen in Apeldoorn als je hem nog hebt. Ik stuur je een DM.

2 likes

Ik verkoop 2 Ielm buitenspeelpakken maat 86. De blauwe is in heel goede staat, 25 euro. De roze heeft op de knieën 2 donkerdere plekjes (zie je niet tijdens het dragen) dus die mag weg voor 20 euro. Ze staan ook op Vinted voor lagere verzendkosten.

Ik had een aantal setjes sokken besteld en deze kleuren zaten er ook bij maar die gebruik ik niet. Ik denk dat ik ze zelfs kan verzenden in een envelop met postzegel en daar heb ik er nog genoeg van liggen. Is maat 62/68 en mag gratis weg! Ik zet het even hier i.p.v. weggeeftopic omdat hier meer moeders meekijken denk ik.

Die ene lijkt beige maar is meer groenig/salie

Ik wil ze wel! :blush: Ik stuur je een PM

Acht truien, van Zara, JBC en Zeeman. Is allemaal maat 86 of valt als 86 en in goede staat. 2 euro per stuk of allemaal voor 14 euro.

2 likes

Ik heb wel interesse in de drie rechter truien! Is ophalen een optie? En zo ja, waar woon je?

Ja ophalen kan, ik woon in Noord Holland. Pb me maar even als dat in de buurt is.

Ah zoveel leuke! Maar maat 86 gaat hij wss hebben in de zomer :sob:

We zijn volgende week zaterdag in Bergen, anders is t uit de richting :upside_down_face:

Ik heb wel interesse in de drie linker en middelste trui! Superleuke truien :heart_eyes:

2 likes