Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb nog 2 ongebruikte Trixie slaapzakken liggen. Waren afgelopen winter te groot voor mijn kinderen en inmiddels slapen ze onder een dekbed. Is geloof ik wel maat 98. Het is deze https://www.bol.com/nl/nl/p/trixie-baby-winter-slaapzak-blue-meadow/9200000128630753/

Stuur maar een pb bij interesse!

1 like

VERKOCHT

Ik heb paar Dr. Martens (model 1460) in maat 23 te koop. Het is het standaard model zonder voering oid. Nieuwprijs is is €80,- er zit op 1 schoen een kleine beschadiging. Ze zijn altijd netjes ingesmeerd en zien er voor de rest nog prima uit!

Jaaaa ik!!

1 like

Ik bericht je ff via insta @Coco

2 likes

Iemand die deze verkoopt?

Wollenmuts van hm 6-12 maanden

3x 98/104 blauw kort hema
2x 98/104 blauw lang Hema
1x 98/104 zwart kort prenatal
3x 98/104 wit lang prenatal
1x 98/104 wit kort prenatal

Tijger en Takkie 98/104 Hema
Bruine 98/104 Zara

4x oefenbroekjes bambino
1 in verpakking. Rest zonder verpakking maar wel nieuw.

Alles uit een rookvrij huis en nooit in de droger geweest.

Nog een vraag: hoe stel je bij vinted in dat je alleen in Nederland wilt verzenden?

Hi. Ja wat wil je er voor geven?

Ik heb deze gekocht en even niet door dat hij zo groot was. Denk wel heel handig voor in de tuin / op de camping of misschien als je een tweeling hebt. Maar hij past niet naast mijn zusjes bed :sweat_smile:.

Iemand die hem handig vind?

Ik heb mn Vinted ook gevuld. Alles voor kleine prijsjes, omdat het hier toch maar ligt te liggen.

Van maat 68 t/m 92 ongeveer. Meisjes kleding, maar sommige kunnen ook door voor Unisex.

Mijn Vinted

Haal het straks wel weer weg. Want het is m’n hele voor en achternaam zie ik nu. :sweat_smile:

1 like

Hoe vindt je die zara longsleeve met pinguin met mutsje vallen? Die vind ik echt heel leuk voor R, maar wel echt voor de winter of late herfst en ze zit nu net in 74…

Wat ik me er nog van kan herinneren, zou ik hem eerder als een ruime 68 schatten. Denk dat hij voor de winter aan de korte kant is dan.

Toms schoenen met beetje vacht aan de binnenkant. Misschien 3x aangehad, hele kleine maat. Volgens mij maat 18

Toms schoenen

Zara lak laarsjes, ook echt 3x aangehad. Zonder beschadigingen. Maat 22

Samenvatting

1 like

Hier ook nog wat in de aanbieding, allemaal nieuw.
Arket, Carlijnq, Jollein en Imps & Elfs.

Alle stars, maat 21, gedragen maar nog in goede staat.

1 like

Ik spam nog even door :grinning_face_with_smiling_eyes: Mooie romper van Tiny Cottons, maat 6 maanden maar valt meer als 62/68. Hier maar paar keer gedragen, niet in de droger geweest.

wij verkopen deze, is nog helemaal nieuw omdat we een stokke draagzak cadeau kregen

Babydraagsysteem M/L tot 3.5 tot 12kg

Lukt niet om een dm te sturen via mn telefoon, ik kan het tekstje niet verzenden op een of andere manier. Maar ik ben dus wel geïnteresseerd :slight_smile:

1 like

Ik heb er ook weer wat op gezet. Niet zo veel nog.

Edit:winterjas gevonden.

Wauw, sorry, echt compleet vergeten te reageren! Kan je ze als bundel selecteren op vinted en dan kan je vervolgens een bod van 0 euro of 1 cent uitbrengen volgens mij.