Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Ik heb van alles wat tot maat 98/104 ongeveer.

Nu bijna nergens meer hahaha.

Uhm niet echt reguliere winkels.

Vaak (kinderkleding) boetiekjes.

Even Google… een paar hebben ook een website.

Ik zelf heb het bij wondr kids gekocht.

1 like

Diverse jongens en unisex kleding, dit en meer via ,Vinted prijs is best overlegbaar en mag ook via pm.

Hamertje tik, niet meer compleet zoals beschreven op de doos. €3,50

Disney prinsessen zijwieltjes, €5,-

Fisher Price Little People tractor met aanhanger, één poppetje voor op de trekker ontbreekt volgensij. €5

Fisher Price speelsetje. Geen idee of het volledig is, heb er geen losse poppetjes bij oid.
€10,-

Ophalen in Noord-Oost Groningen of eventueel af te leveren in stad Groningen, rest zou verstuurd moeten worden.

Kan je de link posten? Kijk ik effe of ie bij ons ligt!

1 like

Voor als ze echt niet meer te vinden zijn in de winkels!

2 likes

Ik bedenk net dat E. deze ook cadeau heeft gekregen. Hij heeft zooo veel knuffels gekregen dat hij deze echt niet gaat missen. Als je even je adres stuurt in een pb stuur ik hem naar je op.

4 likes

Ik heb 'm ook nog!

2 likes

Ik heb er hier 2 van gekregen als kraamkado en ze zijn niet gebruikt, alleen moet ik even gaan zoeken waar ik ze heb liggen (er vanuit gaande dat ik ze nog heb). Uiteraard mag je ze dan beide hebben!!

Edit: oeps ik zie dat ik niet de enige ben haha, nou ja als je een voorraadje wil aanleggen dan mag je die van mij dus ook hebben :smirk:

2 likes

Gelukkig ben je inmiddels goed voorzien :relaxed: Even een algemene (ongevraagde) tip; ik doe buiten de deur R. haar knuffeltje aan een speenkoord (om zn nek zeg maar), zo is de kans op kwijt raken een stuk kleiner. Dus mocht de voorraad weer klein worden zou dat wellicht nog kunnen helpen.

En op de labels van de favoriete knuffels heb ik naamlabels geplakt die ook in de jassen, mutsen etc zitten met hun naam en mijn telefoonnummer. Ik hoop dan maar als we een keer iets kwijt raken dat mensen dan een berichtje sturen. Zou ik wel doen iig.

3 likes

Wat slim dat speenkoord! Dat ik daar zelf niet op gekomen ben, goede tip. B’s lievelingsknuffel is eentje van jellycat, we hebben 2 reserve (1 bij oma en 1 in de tas voor naar de opvang). Ik vind hem te duur voor nog meer exemplaren dus we proberen hem zoveel mogelijk in haar bed te laten liggen omdat ze zonder niet wil slapen. Maar met een speenkoord durf ik hem misschien wel mee te nemen!

@Superkonijn je bent goed voorzien gelukkig, fijn! Wij hebben hem geloof ik ook nog ergens liggen dus mocht je ooit te kort komen laat het maar weten dan stuur ik hem op.

2 likes

Sorry, blijkbaar is dit een hond :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Iemand toevallig deze voetenzak van Little Dutch in de aanbieding?

Kan op vinted/marktplaats/market place alleen maar roze of grijze vinden en wil het liefste nog een in deze kleur :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zag deze afgelopen weekend bij babyplanet. Wel wat duurder geloof ik :grimacing:

Weer wat (nieuwe) dingen op Vinted gezet voor kleine prijsjes :sweat_smile: wie maakt me lossss

2 likes

Ja nieuw issie idd her en der nog wel te vinden. Niet helemaal duidelijk door het plaatje erbij (waS gewoon de eerste die in google omhoog kwam), maar ik zoek hem bij voorkeur echt 2e hands. K. past er denk ik nog maar een paar maanden in dus vind dat dan toch wel veel geld anders.

1 like

Ik verkoop dit pakje van nike; helaas niet gedragen🥺 was het vergeten en nu is het helaas te klein.

Maat 50-56. Zou er graag 15 incl. verzendkosten voor willen.

3 likes

Omg :heart_eyes: ik heb morgen pas 20 weken echo/geslachtsbepaling maar anders zou ik hem wel willen!! :innocent:

Iemand moet dit kopen! Geweldig! (Past hier helaas al ff niet meer)

Heb ook m’n vinted aangevuld, met o.a. dit dus.

1 like

Wat een leuke dingen! Ik heb de legging met dieren gekocht :blush: