Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Skipak/onesie maat 116 gezocht.

1 like

Mocht je hier niet slagen, Lidl en Decathlon hebben ook vaak leuk geprijsde sets

Thx decathlon wist ik… Lidl was ik vergeten.

1 like

Wat jammer dat ze dicht zijn :frowning: Het is namelijk een prachtig pakket, ik denk dat je daar iemand heel erg blij mee kan maken.

1 like

Misschien een moeder en kind huis?

Ik zie wel een paar leuke dingen voor onze kleine! Ik stuur je een pb :blush:

Edit: @Vivre geen idee waarom, maar ik krijg het niet voor elkaar en weet niet zeker of mijn berichtje is verzonden, dus doe het even zo. Heb wat dingen gescreenshot :blush: Wil je er buiten de verzendkosten ook wel wat voor geven hoor!

Screenshots

1 like

Ik heb Vinted weer geüpdatet.
Voornamelijk kleding vanaf maat 86 tot 92.
En ook wat speelgoed.

Maat 80:

Jurkjes en bloesje Zara

Maat 62:

Meer op vinted

De kleding op de foto mag weg tegen verzendkosten! Het is allemaal nog mooi. Ik heb het voor een deel zelf ook weer gekregen en ik heb niet zo’n zin om het allemaal op vinted te zetten. O.a 2 lodger slaapzakken waarvan bij eentje de armen ontbreken maar je kunt wel de armen van de ander erop ritsen. Ik doe het het liefst weg in 1 pakket of meerdere items tegelijk, dat ruimt lekker op.

4 likes

Die is van name it!

1 like

Ik heb eigenlijk wel interesse in het hele pakket! Mag ik je een dm sturen?

2 likes

Zeker!

1 like

Oeh leuk! Zou je mij je Vinted willen PB-en?

1 like

Iemand interesse in een elektrische draadloze dubbele kolf van RealBubee? Mag weg tegen verzendkosten.
Heb m zelf ook gekregen v iemand van het forum hier, maar mij passen de schelpen niet. Hij is dus niet/max 2 x gebruikt!

1 like

Als je hem nog in een maatje groter wilt? Ik heb hem nog in maat 98 hangen, mijn dochter wil hem niet aan…

Nieuw! Niet mijn ding…

2 likes

Had niet echt een prijs in gedachte… €10 incl?

1 like

Mocht @Solsikke niet willen zou ik graag reserve zijn :relaxed:

1 like

Ik hou je op de hoogte…

1 like

Ik verkoop deze winterjas van Mango, maat 80 maar volgens mij heeft N hem gedragen van maat 72 tm 86. Hij is dus gebruikt maar heeft voor zover ik zie geen schade of vlekken.

Edit: en groeten van mijn kikkersloffen :joy: