Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Het oude topic kreeg helaas technische problemen, maar we beginnen gewoon opnieuw!

Plaats hier alle babygerelateerde artikelen die je graag wil verkopen.

11 likes

Ik heb net 27 advertenties op marktplaats gezet die met kinderdingen te maken hebben, oa kleding maat 68 tm 86 m.n. meisjeskleding maar ook wat unisex dingen, puckababy bag, aerosleep, Lodger schoentjes en nog wat dingen. De komende dagen komt er ws nog meer bij want ik ben aan het opruimen.
Ik was van plan om het hier ook allemaal te plaatsen maar tis best veel werk dus vandaar dat ik het even zo doe. Als je foto’s wil zien/mn marktplaatslink wil, stuur me gerust een DM!

3 likes


Zara schoentjes maat 20
5 euro


H&M berenjasje maat 62
3 euro


Philley, 10 euro.

Ja doe ik na het eten!

Ik gooi ze er nog ff een keer op hier!

1 like

De binnenzool is 13 cm!

Ik heb echt al boven verwachting veel verkocht maar dat is ook wel eens anders. Ik heb nu vooral losse items verkocht, maar begreep van mijn schoonzusje dat pakketten het ook vaak goed doen.
Veel van hier verkopen goed via Vinted, met name kleding. Ik heb dat zelf nog niet geprobeerd, misschien dat dat nog wel beter zou werken.

Paar dingen die ik verkoop. Sommige nauwelijks gedragen ivm maat/seizoen combi.

Prijzen zijn richt prijzen.


Stokke kussen stoel verkleining €6

Pyjama maat 74 nooit gedragen €5

Shirt Imps&Elfs maat 62 €3

Prénatal blauw shirt €1

Broek helemaal nieuw €5 Noppies maat 74

Shirt Noppies helemaal nieuw maat 74 €6

1 like

Kan ik iemand hier een plezier mee doen? Ongedragen, maat 86. Komt uit deze set van 3 van H&M, maar deze blijft in de kast liggen, heeft ze alleen 1 keer kort aangehad om te passen. Als iemand van hier hem wil, maggie weg tegen verzendkosten. Anders zet ik hem binnenkort op vinted.

Ik heb gisteren de speelgoedkisten uitgezocht en heb echt een enorme hoeveelheid babyspeelgoed die weg mag. Oa Freddy Vuurvlieg, andere Lamaze dieren, veel stoffen/knisper boekjes, rammelaars, etc etc

@anon37686689 gezien ik jou net ergens anders zie typen dat je nog geen freddie hebt tag ik je hier even :wink:

2 likes

Ik stuur je ff een pb om het topic niet te kapen!

Ik verkoop twee paar adapters voor de maxi cosi die op de Bugaboo Cameleon passen, is er hier iemand die interesse heeft? 5 euro per paar!

Tens apparaat is nooit gebruikt, alleen getest. Maar hoef ik geen hoofdprijs voor hoor.
Boeken mogen tegen verzendkosten of ophalen, maar ik gok dat er weinig mensen in mijn buurt wonen…

Oh ik wil de boeken wel van je overnemen!

Dat mag! Stuur maar een berichtje!

1 like

Allemaal maat 50 en nooit gedragen. Mijn baby kwam er als peuter uit…
Weer: hoef er geen hoofdprijs voor.

Ik heb een draagdoek van Bykay liggen, nooit gebruikt. Ik geloof dat het deze is maar dat moet ik morgen even dubbelchecken. We gebruiken eigenlijk alleen onze Thula draagzak en hebben deze doek alleen 1 keer geprobeerd te knopen. Ik vind dat toch teveel gedoe. Bied maar iets leuks.

Heeft iemand toevallig een wollen onderkleed te koop voor in een ledikant? Ons kind: :cold_face: