Verkoop- en weggeeftopic zw/k

Oh nee ik dacht dat ik je een bericht had gestuurd maar ik zie hem nergens staan. Welke maat is het? Of is ie inmiddels vergeven?

Nog niet vergeven! Ik ga je dit weekend nog reactie geven. :blush:

1 like

Ik verkoop kleding van mn dochter, vooral maat 92-98. Meeste is ongedragen omdat ze al een jaar alleen maar jurken en tshirts wil aandoen…
Als er nieuw staat, is het ongedragen, maar wel 1x gewassen. Ik knip alle labels eruit en doe het gelijk in de was na aankoop.


Zara Maat 98, valt als 92, enkele x gedragen, 4 euro


H&m maat 92, roze is nieuw, met bloemetjes 1x gedragen en een klein vlekje bij de knie. 2 voor 5.


Nieuw: luipaardprint Mango, blauwe luchtige broek H&M en met de afb op de knietjes Zara, alle3 maat 98. 4 eu p stuk.


Okergele broek, Zara maat 98 (1x gedragen) 3 euro, en nieuwe broek met stippen heeft een voering van binnen, mt 98, 4eu.


Grijze trui 1x gedragen Zara maat 98 3eu.
H&M met stippen maat 98 3eu. 2x gedragen.

Alles is nieuw en mt 98.
Eerste 2 van de Zara, met de zebra is 104 maar valt als een 98 denk ik. Onderste 2 van de H&M.

Mocht je geinteresseerd zijn let me know, combinaties zijn mogelijk!

Wow, ik wilde wat dingen plaatsen maar de foto’s werden grooooot! Ga ik even aanpassen!

Samenvatting

afbeelding afbeelding Broekje Mingo, winter jogger maat 1-2 jaar €10

afbeelding Jurkje CarlijnQ maat 74-80, print is iets valer geworden door het wassen/dragen €4


Koeka badjas maat 74-80 €8

afbeelding
Haarbandjes, mogen weg tegen vzk

afbeelding
Hema leggings zwart en zw-wit gestreept maat 74 €2 voor beide

afbeelding afbeelding
Tumble n dry jurkje maat 80, klein vlekje op de mouw €2

afbeelding
Hema tussendoor jasje maat 68, kraag is iets pillig geworden door het dragen €3

afbeelding afbeelding
Wantjes maat 6-12 m €2


Jurkje Z8 maat 68 €3


Petit bateau rompers maat 80 €3

afbeelding afbeelding
Wantjes maat 1-2 jaar €2

afbeelding Borgvest/ teddyvest Hema maat 86-92 (valt als 86) iets pillig geworden door het dragen €2

Prijzen zijn richtprijzen waarvoor het ook op
Marktplaats staat, het hoeft niet voor de hoofdprijs weg :smile:

Ik heb weer een hoop dingen op Vinted gezet. Vooral maatje 62. Meeste dingen zijn weinig of helemaal niet gedragen (zoals het roze shirt van Z8 hieronder, heb ik cadeau gekregen maar is niet mijn smaak dus wellicht kan ik er iemand anders blij mee maken). Hieronder paar voorbeelden. Ik ga later vandaag meer toevoegen.


Ohhh wij hebben deze ook maar ik dacht echt dat ze hier minstens een jaar in kon :cry: :money_mouth_face: :fire: Wat voor iets koop je hierna dan?
(sorry niet on topic)

Deze besteld! Gisteren geleverd en ze is heel blij met haar nieuwe troon haha.
Geloof dat deze kleur eruit gaat, want was flink goedkoper. Van die €299 gaat nog eens korting vanaf (ofja iig vorige week).

1 like

Haha soms wel! Wij hebben een maxicosi pebble plus ofzo, en daar heeft T tot 15mnd in gezeten :see_no_evil:!
Maar weet niet of die groter is als deze :face_with_monocle:

1 like

Ohh en die kan je dus ook al vanaf de geboorte gebruiken zie ik. Wat stom, ik dacht echt dat ze in de winkel zeiden dat ik die Cloud Z ook minstens een jaar kon gebruiken. Maar ja:

1 like

Verschilt ook wel wat per kind. Wij hebben een maxicosi cabriofix en daar heeft ze tot 13 maanden ingepast en denk nog we wat langer, maar toen kwam de vervolgstoel binnen die ik had besteld omdat het krap werd.

1 like

Grote kans dat dat ook gewoon nog wel even kan hoor! N. past er met bijna 8 maanden ook nog in.

Deze zou tot 13kg of ongeveer 87 cm mee moeten kunnen. Maar kan natuurlijk altijd iets per kindje verschillen.

Wist trouwens ook niet dat die vervolgstoel al bij de geboorte kon. Gelukkig gebruiken wij de maxi cosi ook vaak om even in en uit de auto te klikken als hij in slaap is gevallen. Dan kan hij lekker blijven tukken als ik even boodschappen moet halen :blush:

1 like

Heb vanmorgen mijn Vinted kast eens even goed gevuld. Vooralsnog veel meisjesspul (vooral maat 62-74) maar wil morgenmiddag nog een boel jongensdingen en speelgoed er op zetten.

Voor wie geïnteresseerd is, stuur ff een pb (Vinted staat nl onder mijn eigen naam en dit topic is niet MO)

Nog Vinted verkoopsters hier die maat 92/98 verkopen ? En dan voor een jongentje ?

Iemand hier op zoek naar een duowandelwagen?
Hij is intensief gebruikt (vooral door de mensen vòòr ons, de wagen stond bij mijn moeder voor als de kinderen daar waren), de kappen zijn verkleurd en er moet een bandje opgepompt worden met een speciaal nippeltje, maar hij rijdt fijn, je kunt er zonder problemen mee het Kruidvat door en hij is schoon. Mag weg voor 70 euro. Pb voor meer foto’s

2 likes

Heeft iemand nog leuk maat 92 spul in de verkoop? M is overal uitgegroeid :sob:

Ja goed dat je het zegt, ik heb 2 paar van onderstaande slofjes. Het is maat 12-18 maanden. Ze zijn die van mij te klein en die hebben schoenmaat 21. Zijn heel weinig gedragen. Als je interesse hebt stuur maar een PB!

Deze maxi cosi cabrio fix heb ik 2x, maar mogen natuurlijk ook per stuk weg. Zijn nog super netjes door een hoes die er altijd op zat. Kan op de family fix. Mag voor 20 euro per stuk weg.

Ik wil m niet, maar tegen andere moeders die evt borstvoeding willen geven en willen gaan kolven: deze kolf is echt top! Ik heb m nu al bij 2 kindjes gebruikt, bij beiden een jaar heel intensief en hij werkt nog prima. Dus, ik zou het doen :upside_down_face:

1 like

Ik heb interesse denk ik, maar ben een borstvoedingsnoob. Ik heb al een (tweedehands) medela swing kolf, maar zou je een foto willen maken van de spullen uit je tweede alinea zodat ik een beeld heb bij wat wat is? En kunnen trouwens jouw slangetjes op een medela kolf? Sorry voor de vragen, maar is dus een nieuwe wereld voor me :blush:

Edit: Ik heb trouwens ook een magnetronsteralisator, zo’n bak. Is een zak handiger?