Verrassingsquiz 2019

Open vanavond om 20 uur dit topic!!!

51 likes

edit: (ik weet van niets) :angel:

1 like

Wat tof dit @Eddie. Was vast super veel werk maar je hebt er een mooie combi van gemaakt. Bedankt voor al je tijd en moeite!

8 likes

“Een forummer”

Put een beetje respect op me naam @Panthera !!

———
Thanks @Eddie voor al je moeite :partying_face:

6 likes

Aahhh wat leuk gedaan!

1 like

Superleuk!!!

1 like

Heel leuk deze trip down memory lane. Bedankt voor de hele organisatie zodat alle quizzen blijven komen @Eddie!

1 like

Ik wist bijna mn eigen vraag niet :frowning: :sweat_smile:

5 likes

Mooi zo :smiling_imp:

Ah, ik kom net thuis en was nog bezig toen de quiz al op slot ging, heb dus maar een paar vragen kunnen beantwoorden. Maar wat een leuk idee, en props voor de organisatie @Eddie!

2 likes

Maar nu heb ik de antwoorden al gezien, dat zou valsspelen zijn… Dus heel lief, maar hoeft niet hoor!

1 like

Geen idee hoeveel ik er goed heb, maar ik vond dit echt een heel leuk idee! :smiley:

2 likes

Bij vraag 12 staat dat Irak afhankelijk werd van de UK en daarom dacht ik dat het die juist niet was :sweat_smile:

2 likes

Ik wil graag een bonuspunt voor het zelf tellen en heen en weer scrollen om te kijken welke antwoorden ik had ingevuld ipv @anon25548216 die het ons op een presenteerblaadje aanreikt. Dat vond ik bijna het moeilijkste van de hele quiz.

Nee maar superleuk gedaan @Eddie! Ik zat me al de hele dag te verheugen toen ik vanochtend dit mysterieuze topic zag staan.

5 likes

Blijkbaar heb ik toch iets opgestoken :smiley: Leuke quiz!

1 like

Snotverdorie! Nog nooit zoveel goed gehad zeg en nu komt er geen lijstje boehoeee :nerd_face:

1 like

Pfff heb ik vanmiddag nog gepost dat ik geen quizzen meer wil missen, had zelfs de meldingen aangezet. Kregen we onverwacht visite en heb ik het alsnog gemist :joy:

1 like

Yesss hoogste score ooit voor mij geloof ik

1 like

Mijn hoofd denkt alleen maar: waarom heeft een kangoeroe 3 vagina’s? :astonished:

5 likes

Ja echt he.