Voetbaltopic #4

Zo als NL in de finale komt, gaan we echt niet van Spanje winnen.

Of toch niet…

Wat een wedstrijd zeg

2 likes

1 like

Heerlijke wedstrijd nu al. Ik zit helemaal te genieten.

3 likes

Ik dacht jullie juichen voor het eerste goal van Spanje maar ik loop met npo start blijkbaar ver achter want er moet nog een derde goal komen :joy: ik snapte al niet waarom het niet 23.00 zou worden. O hij valt nu net.

Nou het is iig niet saai hè

4 likes

Maar echt. Al zouden we morgen van Engeland winnen (wat ik absoluut geen zekerheid vind) dan zou ik het liefst Frankrijk treffen, maar dan wordt het alsnog 10-0 denk ik. En niet voor ons.

Die speler van 16 trouwens, wat bizar goed.

2 likes

Je zou bijna hopen dat Nederland morgen niet door gaat omdat we echt pakkie zouden krijgen van :es:… Bijna!

Ja ik ben echt een beetje bang als ik dit zie dat we volledig afgemaakt worden als we de finale zouden halen

3 likes

Pff dat wordt dan echt weer opnieuw een trauma

1 like

Je zou bijna denken dat jullie gedwongen worden om naar de NL wedstrijden te kijken

7 likes

Huh, omdat je andere teams goed vindt spelen vind je het niet leuk om wedstrijden te kijken? Tuurlijk wil ik dat Nederland wint, kan ik nog wel gevaarlijk vinden tegen wie ze moeten. Sommigen doen echt alsof hun eigen kind meespeelt in het elftal.

12 likes

Echt knap hoor die Yamal. 16 jaar en dan op zo’n veld staan.

5 likes

Ergens heb ik nog wel de droom dat het ons toch gaat lukken in de finale. Zou ook echt leuk zijn in Duitsland. Engeland zouden ze echt moeten kunnen als ze qua verdediging niet teveel steken laten vallen, en voor fuck sake geen penalty’s inderdaad. En dan hopen dat ze in de finale ineens hun draai helemaal hebben gevonden.

8 likes

Voor wie ben je vanavond?

• :es:
  • :fr:

0 stemmers

Wie denk je dat wint?

0 stemmers

Stel dat NL door gaat morgen, tegen wie maken ze dan het meeste kans in de finale (en geen kans is geen optie)?

0 stemmers

Ik vind t toch wat raar dat er trommels en van alles mee naar binnen mogen in het stadion? :laughing:

Wat gebeurde er wilde iemand een selfie met een speler maken?

1 like

En een of andere gekke sirene hoor ik ook steeds?

3 likes

Ik was even aan het multitasken maar er is gewoon niks gebeurd in de tussentijd, beter komt er nu weer verandering in

1 like