Als je kan doen!!!
Dit maak je misschien maar 1x in je leven mee. Huphup, met gierende banden die kant op voordat het te laat is
Ik heb even m’n oranje pruik geborsteld haha
Staat wel echt een monsterfile door alle grenscontroles. Ziet er wel echt mega gezellig uit!
Heb ook echt zin in deze wedstrijd.
Mede hierom maar besloten niet te gaan. Zou voor mijn 3,5 uur rijden zijn en vermoed dat dit alleen nog maar zou gaan oplopen. Dus toch maar thuis kijken, haha
Ik geniet echt van al die oranjefilmpjes online. Wat een sfeer
![]()
Ik moet morgen om 5.30 uur in de ochtend op mijn werk zijn. Echt FML. Dit is toch onmogelijk? Ik moet dit gewoon zien.
Voorslapen?
Ik ga er vanuit dat iedereen morgen vrij brak op zn werk zit dus kijken!!!
Eerste keer dat ik toch wel kriebels heb. Net was ik nog even snel heen en weer naar de bouwmarkt en al die mensen in het oranje op straat. Heerlijk!
Ik wil ook een brulshirt en die wuppiehoed en een vuvuzela
Ja ik ben ook beetje zenuwachtig! Lijkt me zo leuk om keer mee te mogen maken dat we kampioen gaan worden! (Ok we moeten deze winnen en dan ook nog Spanje)
Jaaa, het is ook zo gezellig overal en harde muziek haha. Zit nu weer in de bios want beviel goed vorige keer. Vind t ook echt spannend al ![]()
In Nice (old town) op een terras met een stoet Nederlanders en Engelsen met een Heineken in de hand voetbal kijken ![]()
God save the QueKiingg, heb beide gehoord tijdens het volkslied. Alsjeblieft versla die Engelsen
Haha ja viel me ook op! Halve twijfel tijdens het zingen ![]()
Ik vind de sfeer op straat ook super leuk
Vind dat fluiten tijdens tegenpartij volkslied zo niet netjes
Lets go allemaal! Hoop dat we naar finale gaan!! ![]()
Zodra de sfeer er goed in zit en mensen hoop hebben gaat naar mijn idee downhill, dus ik word helemaal nerveus van dat enthousiasme haha
Laat de leeuw niet in zijn hempieee staan!! Lets go NL