Españaaa!!! Te quiero mucho!!
Ahw toch wel zielig huilende Saka. Ook al vond ik hem afgelopen woensdag bloed irritant.
Ach hij is pas 22 ofzo, kan nog zeker vier toernooien spelen.
ik hoef geen extra nieuws over de VS
Ze huilen niet, de meesten waren rond 3 uur al ladderzat en zijn nu aan het schreeuwen vooral en drinken.
Hoe ga ik thuis komen moet 20 min treinen lol
Dit is in birmingham btw
Pff ja had gehoopt op nog wat napraat rondom voetbal.
Ze zijn vooral agressief bij de buurt pub. Heb een kindje zien huilen en een iemand die een grapje maakte over dat hij zijn vakantie van Ibiza moest omboeken.
Dat is er nu
Ja ik zie het
wel lekker gescheidst vandaag inderdaad
Zou er nu ook een speler op zn mond gezoend worden?
Ik ga echt stuk om al die Spaanse interviews en dat Rafael het dan maar moet vertalen omdat niemand anders Spaans verstaat.
Ik zie alleen maar artikelen achter een paywall, vandaar een linkje van GeenStijl; GeenStijl: 'Wappie Weghorst' gaat het onderwijs redden
Hij mag met recht Wappie Weghorst blijven. Een holistische school met geen juffen en meesters- maar coaches.
Haha we stoppen ze allemaal vol met supplementen! Kan jij nog niet lezen? Dan heb je vast een magnesium, B6 en visolie tekort! Hier heb je het leer-sneller-lezen-supplement.
Naif zegt zelf geeneens partner te zijn, dus ook nog eens bullshit info. Naast het bullshit idee.
Waar zeggen ze dat?
Dacht namelijk al, als Naïf zich bezighoudt met dit soort onzin, dan besteed ik geen cent aan dat merk :’). Voetballers die zich bezighouden met onderwijs. Doe maar gewoon niet pff.
Zag bij Sjamadriaan dat een medewerker had gereageerd. Ook niet 100% garantie natuurlijk
Bij Vojvodina-Ajax steeds dat zwarte beeld met de clublogo’s voor én na iedere terugblik; zó irritant!