Jajaja jij komt zeker niet uit Limburg of Brabant?!1!1!!1!
Snap wel dat ze het proberen, met name ivm politiecapaciteit en een mengeling van supporters en carnavalsvierders voorkom je ook niet in centrum Eindhoven.
Waarom zou je het niet proberen? Op 4 maart heb je wel een probleem rondom politiecapaciteit en op 5 maart niet, snap wel dat je dan op z’n minst dat verzoek indient.
Feyenoord speelt buiten de championsleage echt alsof ze dit jaar in de KKD thuishoren
Ja echt onvoorstelbaar
ik kon naar de Kuip maar ben blij dat ik nu wie is de mol zit te kijken want wat is dit voor een stomme wedstrijd zeg
Gelukkig!!!
Zo die commentator kan ook wel een toontje lager zeg
Mijn vriend zit bij de 2x geel weer te mopperen over ‘Lucky Ajax’ ![]()
Hij heeft een zware dag, de trainer van zijn club is er vandoor met een ander
Wowow psv. Het is nog niet klaar natuurlijk, maar wat een bijzonder seizoen dit voor de Nederlandse voetbalwereld
Waarom zit DEPAY weer in de voorselectie van oranje houd het dan nooit een keer op
En de topscorer van de eredivisie nog steeds niet. Echt schiet mij maar lek hoor.
Kenneth Taylor maakt me nog het meest boos, en Hato ook, die zijn echt fucking mid.
We moeten echt een niet Nederlandse bondscoach hebben die niet verlekkerd kijkt naar alles wat Ajax of ‘de Nederlandse school’ is.
En ik wil flamingo pls.
Veerman niet geselecteerd (terecht vind ik), de andere twee wel.
Nee niet Gorter bij Ajax
heeft geen wedstrijd gekeept man
Ellende ![]()
![]()
![]()
Uughhh ![]()
Wajow ![]()
Het zou fijn zij al deze penal erin gaat voor Feyenoord
Edit: Yesssss
Pfff spannende wedstrijden tussen Liverpool en PSG, nu nog penalty’s
Edit Helaas, was al te verwachten toen Nunez een van de penalty’s ging nemen
Nou duidelijk waar de prioriteit ligt bij Ajax met deze opstelling…