God ja die Wim Kieft ook al “nou ik zou er niet tussen gaan staan”.
Ja oke? De enige reden dat jullie daar lekker betaald over voetbal kunnen lullen, is dat er zoveel mensen naar Oranje kijken. Supporters die een feestje ervan willen maken.
God ja die Wim Kieft ook al “nou ik zou er niet tussen gaan staan”.
Ja oke? De enige reden dat jullie daar lekker betaald over voetbal kunnen lullen, is dat er zoveel mensen naar Oranje kijken. Supporters die een feestje ervan willen maken.
Nou inderdaad. Kan het team ook helpen als iedereen een beetje in de goede stemming is en het is toch mooi zo’n feestje.
Zag ook een filmpje waarin de Mexicanen gezellig aan het meedansen waren.
Die man is altijd zo zuur
Snap ook niet dat Pierre daar altijd nog zit, ken echt niemand die hem leuk vindt of dat hij verstandige dingen zegt? Zo’n kneus
Ik ben wel benieuwd eigenlijk ![]()
Wim Kieft lijkt me echt zo’n man waaraan je heel trots vertelt dat je een 8 hebt voor een toets en dat hij dan zegt ‘als je beter je best had gedaan was het een 9’.
Hahaha dit is mijn jeugd in een notendop, kreeg gelijk kippenvel.
Daar gaan we. Hup Holland Hup.
Meteen buikpijn. ![]()
Irriteer me dan meteen dat dat volkslied op tv sneller gaat dan in dat stadion blijkbaar
Die referee view is echt een mix van AI en Fifa voetbal op de playstation.
Vind het lied van dit jaar toch zo kut
Weet iemand van waar er die kinderen halen voor het volkslied?
En virgil with the slickback 🫦
Onze neon shirts laten de spelers echt erin geshopt lijken haha
Nou ze gaan er wel vol in
Ze spelen gek, niet gewend dit zo van ze.
Beetje afwachtend en statisch. Volgens mij vooral even kijken hoe Japan speelt ook gezien hun opstelling. Is lastig op anticiperen denk ik.
Voor mij is dit juist precies wel wat we gewend zijn, de hele tijd dat terugspelen en eindeloos doorpassen. Saaaaaai
Ja dat je denkt ga nou aanvallen
Drinkpauze voor de hitte, m’n reet dit is gewoon commercieel ingezet ![]()