Kan ik je pb-en voor lottonummers?
Oh nee ben zeker voor belgie maar ik vind het gewoon zo leuk dat de underdogs het tot nu toe zo goed doen dit wk
Ik vind Egypte veel leuker en beter voetballen haha.
En (sorry @Daelyss ) Belgiƫ gunt ons ook nooit en vind ik ook op voetbalgebied best onsympathiek haha.
Echt een grote man lukaku
wat een vreeeeeeselijke outfit van de Belgische coach
Ik denk dat dat laatste vooral komt omdat Nederlanders en daar buiten voor 2018 naar Belgiƫ keken als het kneuterig kleine broertje. En Belgen zijn niet van zichzelf trots op alles wat uit ons land komt. Ik heb het Oranje altijd gegund en supporter ook altijd als wij niet spelen. Al was ik de laatste match meer voor Japan maar heb een zwak voor Japan sinds die laatste nederlaag tegen Belgiƫ
Het is go go go Belgiƫ tot we eruit liggen en dan ga schakel ik over naar Nederland.
Weet niet wat je bedoelt maar stuur maar een pb.
@Zemraluani je hebt een grote mond voor iemand die ook gelijk speelde tegen Japan ![]()
Ik word duizelig door die close ups op de truitjes van Belgiƫ. Ik wil wel nog altijd dat Magritte-truitje voor deze zomer
Ja mijn Vaderlandlievendheid is ook niet per se heel groot dit toernooi, ik was enthousiaster voor Kaapverdiƫ vandaag haha (en Cura gisteren).
Dat ze dit gewoon 4 WKās op rij kunnen doen. Doku moet maar op vaderschapsverlof gaan, dat gedribbel dat niets opbrengt moet stoppen ![]()
Is er dit jaar een universele sponsor voor de schoenen ofzo? Bijna iedereen heeft die felroze schoenen.
Ik zit ook net te kijken, iedereen roze?
Alle grote merken hebben dit jaar een roze model. Toeval/modekleur
Vind dat aftellen wel grappig hoor elke keer! Heeft wel wat
Iedereen in mijn voetbalpool denkt dus dat frankrijk m gaat winnen dit jaar.
Zou ik echt kut vinden.
Ze hebben echt goede spelers, maar ook Mbappeā¦
Kan echt alle kanten op.
Is die grasmat nou zo een dorre ellende of lijkt dat maar zo?
Mbappe is toch juist goed of niet? ![]()
Het ziet er inderdaad nogal treurig uit.