Nee ik ook niet. Ik ben sowieso niet zo van het negatief uitlaten tegen de tegenstander
Ben meer van t eigen team positief supporten.
Ben je al terug bij de arena? Of miss zelfs al richting huis?
Nee ik ook niet. Ik ben sowieso niet zo van het negatief uitlaten tegen de tegenstander
Ben meer van t eigen team positief supporten.
Ben je al terug bij de arena? Of miss zelfs al richting huis?
Yes ik woon vlakbij Rotterdam dus ik kon gelukkig meteen naar huis
jij ook al bijna thuis?
Wel nageschreeuwd door allemaal Rotterdammers onderweg naar huis haha
Ik kan niet wachten tot dit seizoen voorbij is, hoorde net op tv dat er geruchten zijn dat Peter Bosz benaderd is als trainer
Omg ik dacht juist dat de bussen chiller zouden zijn! Ik had trein en de mensen waarmee ik was waren iets voor 22 al bij bijlmer terug. Ik ben gewoon naar de tram gelopen, niemand die me tegen hield haha
Gaan ze nog scorennnn
Neeee ![]()
Anderen die ook gespannen zijn vandaag? 16:45 duurt nog zooo lang.
Gespannen valt mee, heb er vooral echt heel erg veel zin in. Maar het duurt inderdaad wel echt langggg
Ik heb nog geen zenuwen maar dat komt denk ik zo wel in de menigte.
Zin in!
Waar gaan jullie kijken?
Groningen - Ajax alweer 2 keer gestaakt š« š«
Zat vanochtend vanaf Oss al in een bomvolle (Feyenoord)-trein. Echt gezellig. In de stad ook al zoān sfeer.
Ja wat een idioten. Ze zeiden al dat dit een georganiseerde actie is.
Och ik vind het zo sneu die huilende kinderen omdat de wedstrijd is gestaakt. Wat een klootzakken die āsupportersā die dan dit soort dingen doen.
Kippenvel hoor, Leetje Towers, spandoek, supporters die luidkeels meezingen. Zo moooooi dit
Nou maar echt. We hebben het er hier thuis net ook over, je gaat toch niet meer voor je plezier naar het stadion, zeker niet met kinderen.
Ik mag toch hopen dat de knvb samen met de clubs de zomerstop gaat gebruiken om de boel eens goed te evalueren en dan met een mooi, reƫel, plan van aanpak komt. Dit kan gewoon echt niet langer.
Het is nu ook zo gezellig in het centrum, de boel ontplofte echt bij allebei de goals.
Het lijkt hier wel alsof het oud en nieuw is joh. Precies toen de wedstrijd afgelopen was zeker 10 minuten non stop knallen ![]()
Haha, ja echt heerlijk. Ben net uit de douche omdat ik meegesleept ben de fontein in. Op dit soort dagen ben ik echt verliefd op de stad, zoveel mensen die je random aanspreken, uit de fontein helpen etc.
Oh Dortmund, wat zonde dit
Mijn vriend en ik lagen in bed, even gezellig te kroelen na de seks. Vraagt hij: kan je kijken hoeveel Dortmund staat? Ik zeg 0-2. Nou hij is vloekend opgestaan en weggelopen, ik denk naar de TV ofzo ![]()