Voetbaltopic #4

Opzich bestaat die ook afhankelijk van hoe heftig die vraag is maar in principe mogen alleen de aanvoerders in discussie met de scheidsrechter en de rest kan bij te lang doorgaan geel krijgen

1 like

Ben wel echt zo blij dat ik dit live zie

2 likes

Zelfs via Sporza kijken maakte deze eerste helft niet dragelijk

Eens, hecht ook waarde aan dit topic. No way dat ik spoiler vrij in de ochtend had kunnen kijken.

2 likes

Nou even snacks zoeken en tot zoooo

1 like

Geef over 50 min nog ff je mening haha

God als NL verliest ben ik zoo chagrijnig morgen. Hoop dat ze straks snel kans keer afmaken en druk er wat meer af is

2 likes

Wie denk je dat er gaat winnen

• :netherlands:
  • :morocco:

0 stemmers

Als de solo kijkers vermaakt zoeken in de rust de broer van Brian, Derrick Luckassen, heeft een interview afgelegd. Een het sausje gaat over beide broers, zo duidelijk familie hahah

2 likes

Mijn hoofd zegt Marokko want heb het gevoel dat zij geen 80 kansen meer nodig hebben, maar mijn hart zegt Nederland

5 likes

Vind het altijd zk flauw als je lekker naar de commentatoren aan het luisteren bent en ze moeten weer naar de reclame

3 likes

Ik heb net een stukje wedstrijd gekeken want kind werd wakker on 03.15 haha.

Pff, wat een lage energie bij nl zeg en een irritante scheids. Ik denk nu ook Marokko wint, maar ik blijf hopen NL.

2 likes

Beste mensen, het wordt alweer licht buiten

3 likes

Haha ik moet zo hard lachen om jullie, arme JP! Die komt in stukjes terug na dit WK.

2 likes

Het vuurwerk gaat hier in ieder geval alvast de lucht in

Voordeel is dan weer wel dat we het huis eindelijk even kunnen luchten. 14 graden buiten heeeeerlijk.

Ik weet niet of ik klaar ben voor de 2e helft :sweat_smile:

1 like

Je de vogels zijn hier al volop aan het fluiten.
Die klinken in ieder geval nog wél vrolijk.

Zouden ze bij Spurs al spijt hebben? Die zijn bang dat hij daar nooit heel aankomt denk ik

1 like

EINDELIJK

1 like

He he eindelijk eens een kaart

1 like

Ach joh paar nietjes erin en dan kan die weer door.