Voetbaltopic #4

Hahahahahahhahshahahahhahahah hahahahhas hahahahhaha hahahahhahhas hahahahha Hahah Hahahha Hahahahahhaa

Love dat Utrecht niet kan winnen van Volendam, maar wel van Volendam-zuidwest.

10 likes

wzawzdb :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

… in de keukenkampioencompetitie 2024/25

2 likes

Het kan dooien het kan vriezen

2 likes

Maar Ajax blijft verliezen :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Komt wel weer goed

4 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

4 likes

Denken jullie dat Steijn ontslagen wordt?

Dat denk ik al een hele tijd en het gebeurt maar niet???

4 likes

Ik snap ook niet dat deze man nog niet is ontslagen. Is vorige week weer lekker een paar dagen op Ibiza gaan chillen tijdens de interland periode. En maar blijven zeggen ik zag verbeteringen. Ik weet niet naar welke wedstrijden hij kijkt :joy:

God ik hoop van niet

2 likes

Krijg ergens het idee dat hij tot de winterstop krijgt om een x aantal punten te halen of een vergelijkbare constructie. Anders was ie al wel eerder ontslagen toch.

Moet haast wel toch

Volgens mij heeft het ook met zijn ontslag clausule van 3 miljoen te maken. Dat lees ik tenminste op twitter.

Ik wil best €25 doneren :joy:

2 likes

Ja joh, dan krijgt ie nog wel meer dan 3 miljoen mee
Zit er iemand van Ajax HR op insta?

We hebben natuurlijk ook nog het probleem dat er na het ontslag van Schreuder niemand te vinden was die dit zinkende schip wilde/durfde te betreden. Denk niet dat er nu wel mensen in de rij staan :joy:

3 likes

Ja of wel, je kunt het nu alleen maar beter doen dan Steijn :sweat_smile:

Ja dat is waar. Kan diegene wel mooi op zn cv zetten seizoen 23/24 Ajax gered van degradatie

Haha ja mij ook. Iemand had al een berekening gemaakt dat het met alle seizoenskaarten maar €65 pp was :joy:

@Luipaard ik had nooit verwacht dat mijn grap we gaan degraderen ineens een manifestatie was. Ik moet mijn krachten even op andere dingen gaan testen :joy:

Totaal ff niks met Ajax te maken haha, maar ben heel benieuwd of Miedema vanavond haar rentree maakt voor Arsenal!

3 likes

Ik snap dat het helemaal kut is dat er niet gepresteerd wordt, maar als er geen spelers zijn en er dus niet getraind wordt, waarom is dit dan erg? Misschien zie ik iets over het hoofd hoor, maar ik snap het wel dat ie denkt ff weg uit de gekte.

1 like