Voetbaltopic #4

Jemig wat schrikken zeg van Bas Dost. Godzijdank is hij bij kennis.

3 likes

Ja pffff echt heel heftig…

Pff echt hè! Gelukkig dat het voor nu goed lijkt. Dit benadrukt voor mij ook extra hoe stom swalbes etc. zijn. Toen hij even daarvoor al naar de grond ging dacht ik nog dat hij aan het tijdrekken was :sweat_smile: Met de kennis van nu zie ik dat wel anders en walg ik van mijn eigen gedachte.

1 like

Nou ja, ‘maakt het seizoen af’, dat weten we nooit

2 likes

Hoop echt dat de blessure van Martens mee valt…

PSV :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

Edit: oh 90e minuut niet gezien :star_struck:

2 likes

Jij hebt vroeg gekozen dit jaar!

6 likes

Hey hey ik ben altijd psv en real fan, alleen mijn Engelse team verschilt per seizoen :partying_face:

Al een voorkeur in Engeland dit seizoen?

Liverpool, mn eerste liefde

Ook leuk met Cody Gakpo, Virgil en Ryan Gravenberch. En het is ook een non-problematisch team qua spelers, geen schandalen. Gewoon normale spelers zonder enorme ego’s en een goeie coach. Wel een Colombiaanse speler wiens vader vorige week is ontvoerd door de ELN, echt heftig.

2 likes

Het enige goede antwoord haha.
Ik vind het verrassend hoe goed Gravenberch het doet, had ik echt niet verwacht.

Ja heel heftig van Luis Diaz idd. Wel ‘mooi’ hoe de spelers er vorige week mee omgingen.

1 like

Oh over Luis Diaz gesproken, wat mooi dat hij nu scoort

Echt leuk dat de Ajax vrouwen voor het eerst in de Arena spelen! Vind ook dat ze het nog helemaal niet zo slecht doen tegen PSG
Edit: zelfs 1-0 voor nu

3 likes

Ja ze spelen sterk! Net ook weer een mooie kans

Zelfs bijna 2-0

Die commentator van npo3 irriteert me met zijn PSJeee elke keer

2 likes

2-0 ruststand :star_struck: maar goed ze moeten nog een helft en denk dat PSG dan wel een tandje bij gaat zetten

edit: weet niet of iemand anders hier ook de wsl volgt maar ik ben eigenlijk een beetje bang voor een scenario vergelijkbaar met leicester - arsenal afgelopen weekend waar leicester bij rust met 2-0 voorstond en arsenal vervolgens met 6-2 won haha

1 like

gelukkig is het buitenspel :sweat_smile:

2 likes

Speelt Virgil?

Tussen twee haakjes, waar was jouw oude avatar van? Mis die een beetje :joy:

Ja!

Haha die was van een Turkse kostuumdrama midnight at the pera palace. Hopelijk komt er ooit nog een seizoen 2 :’)

1 like