Wat een wedstrijd ![]()
(Van 1 kant dan, want heel boeiend is het verder niet)
Edit: jammer van het vuurwerk
Wat een wedstrijd ![]()
(Van 1 kant dan, want heel boeiend is het verder niet)
Edit: jammer van het vuurwerk
Blijkbaar was er door de stadionspeakers omgeroepen dat Telstar nog had gescoord. Wat een idiote blunder.
Hahahaha wat zuur dit voor Roda. Vorige week die valse hoop en nu op achterstand.
Ik ging ook stuk om we are the champions aan het begin van de wedstrijd bij de supporters die in het Roda stadion kijken. Er moet iets gaande zijn met de stadion omroeper en dj en Roda ![]()
Nou ze kunnen nog even brainstormen over wat ze gaan doen tijdens de nacompetitie.
Nou dit is wel klaar, komt Willem II ook goed mee weg
Pff het is toch echt slecht voor je hart om Ado supporter te zijn, maar gelukkig zijn we door
Kijkt iemand Excelsior - Ado? Het uitvak is er al vandoor
.
Edit: oh oke natuurlijk moet er weer vuurwerk zijn.
Ik kijk en schaam me kapot
Ik had de kansen van ADO voor vandaag ook echt wel goed ingeschat als je kijkt naar prestaties in uitwedstrijden enzo, heel zonde
Mwah, ik had niet echt hoop dat ze echt zouden winnen, maar echt weer zo kansloos hoe die debielen in het uitvak zich gedragen.
Hierna iig weg met Kalezic en z’n kut masterplan en laat hem ook vooral Marsman meenemen
Nou een schrale troost dat Utrecht het vandaag nog bonter heeft gemaakt. Ongelooflijk.
De eerste keer dat ik rellen meemaakte was bij deze wedstrijd
ze zijn in ieder geval bekend met veldbestormingen
Wauw, die sfeer bij NAC
leuke wedstrijd
Excelsior wordt echt afgemaakt ![]()
Heerlijke pot! Ben ook heel benieuwd naar de return zondag, gebeurd altijd van alles in de play offs
Het begon nog best wel gelijkwaardig maar dat duurde niet lang ![]()
Hahahah die NAC speler klinkt alsof hij al 6 dagen aan het feesten is ![]()
Ik heb echt gesmuld! Hoewel ik het Excelsior wel had gegund, heb ik wel een zwak voor nac. Of ze echt in de eredivisie moeten willen spelen is een andere vraag, maar ik snap de euforie door de play offs wel
Genieten, haha