De Duitse commentator is nog niet zo overtuigd ![]()
ik vind nog altijd absurd dat BYD een sponsor is, zeker met al die grote automerken in Duitsland.
Zie nu ook reclame voor AliExpress, denk dat de Chinese merken er gewoon veel geld in hebben gepompt
Ik heb 2-0 voor Duitsland ingezet op mijn poule op werk dus ze moeten even rustig aan doen. ![]()
Als ze om de 10 minuten scoren dan haal je die 8-0 wel.
En Visit Qatar, ook lekker na al die kritiek op het WK daar ![]()
Haha, ja, ik geloof er ook wel in hoor. De commentator is inmiddels ook iets positiever ![]()
Lijkt me zooooo heerlieeee
Man die tackle 🫢
Wat een saaie wedstrijd ![]()
Vond de eerste helft niet saai
Jullie ook met vrienden/familie/collega’s een pouletje? Ik met vrienden en een paar ouders van vrienden! We hebben allemaal een tientje ingelegd.
Als extra vraag kon je de finale al invullen (bonus punten!!!), heb duitsland - nederland gedaan met winst voor nederland uiteraard. A girl can dream ![]()
Ik heb drie poules waarvan die met collega’s voor poen!! €110,- te winnen, maar had deze wedstrijd 3-0 voorspeld dus dat is al jammer
Nee true. En de tweede helft werd uiteindelijk ook wel weer beter. Het waren eigenlijk alleen de eerste 20-25 minuten van de tweede helft ![]()
Jazeker ik sta nu bovenaan, even van genieten zolang het duurt ![]()
Jaaa ik kan 90 euro winnen! Vind het altijd wel leuk om voor poen te spelen. ![]()
![]()
Ik had niet verwacht dat Spanje zo makkelijk zou winnen
Ik had ook 3-2 gezegd in mn poule, vanmiddag nog aangepast omdat ik vind dat er best veel gescoord wordt tot nu toe ![]()
Nouja heb alle winnaars nog wel goed tot nu toe
Saaie tweede helft op wat gedoetjes na
Dag 2 van het EK en nu al klaar met de reclame voor De Slimste