Nou proficiat jongens, zwaar bevochten.
Trigger warning: nasty. ![]()
https://x.com/cagiago_/status/1802343503957029127?s=46&t=WUiVKLzwG3vBAxbcA8szlA
Huh speelt hij niet meer in het elftal dan???
Ja dat laatste is ook zeker zo hoor, ongetwijfeld maakten zij ook niet lang alle kansen af die ze kregen. Het werd gewoon een beetje irritant en toen kwam de 1-1
spannende wedstrijd al met al, ben benieuwd naar de andere twee wedstrijden die ze nog moeten in de poule
Ik hoop dat Weghorst in de basis mag starten volgende wedstrijden, hopelijk is Koeman overtuigd. En wtf kwam Wijnaldum eigenlijk doen? Koeman ziet iets in hem wat ik niet begrijp.
Wat zit die Weghorst weer te wauwelen over dat hij dit gevisualiseerd had.
Weet niet wat overheerst: blij dat Nederland gewonnen heeft of teleurgesteld dat het door Weghorst was
Ja ik was altijd wel een beetje fan van Wijnaldum, maar wat hij daar doet… ik begrijp het ook niet
Ik verwacht Weghorst niet meteen in de basis tegen Frankrijk, maar hij verdient het zeker
Ja hij heeft een heel schattig hoofd, ik denk dat ie ook heel vriendelijk is, maar waarom de fuck ga je in de Saoudi voetballen in een of andere kamelen-competitie en mag je dan nog met NL mee.
Ooooh heerlijk undercover Albanezen zijn Servische Fans aan het slaan in Gelsenkirchen en The Guardian denkt dat het Engelsen zijn (de Albanezen) en iedereen geeft Engeland nu de schuld maar het is gewoon Albanië looooooove dit, hier gaat voetbal toch om ![]()
![]()
Hahaha, waar lees je dat het Albanezen zijn? Heb dit even als munitie aan m’n vriend gegeven om zijn Engelse vrienden belachelijk mee te maken
- denemarken
- slovenie
0 stemmers
Melden alle Britse media omdat de Duitse politie dat gezegd heeft. Waren een groep mannen in donkere hoodies en geen fan kleuren (wat Engeland fans wel zouden dragen). Zijn ook beelden van voor het gevecht en dan zijn de Engelsen en de Serviërs gewoon rustig samen aan het drinken enzo.
Schijnt dat de groep Albanezen (die in Duitsland wonen wss) de Servische bar aanvielen en toen een gevecht begon. De Britten waren in de buurt maar waren niet betrokken. Maar mensen (inclusief de Britse pers zelf) geven graag bij voorbaat de schuld aan de Britten.
gaat Slovenië nog in Denemarkens helft komen
- ja
- nee
0 stemmers
Een EK-goal van Eriksen is toch alles wat je wil voor Denemarken na drie jaar geleden ![]()
Ja prachtig 🥹
Ik heb hem bewust ook in mn scoritopoule als topscorer, leek mij prachtig
In een toernooi met Mbappe?
je kiest er 5
Ik ben delulu ik heb alleen ex ajacieden
Mbappe
Musiala
Wirtz
Een Portugees
kane
Eriksen is 55 jaar oud en Denemarken ligt er voor de kwarts uit.
Hoe erg kan het zijn?
Tadic? 🫣
De ligt? ![]()
Dailey blind? 🫨
Vertonghen? 🫠
Ehhhhhhhhhhhhhhhhh Berwijn?? ![]()