Voetbaltopic #4

Zo nu zit ik rustig :joy: op naar zaterdag!

1 like

Haha :money_mouth_face: Nee maar blijft wel geheimzinnig zo toch. Irritant, spill the juice!

Spannende wedstrijd vanavond😅 ben echt heel benieuwd.

Pff wat is Liverpool slecht op dit moment, nog frustrerender dan kijken naar PSV

Ondanks het negatieve Ajax gevoel toch heel veel zin om naar de Arena te gaan. Net 15 minuten staan kiezen en twijfelen welk ajax shirt ik aan zou doen. Alsof ik ook maar 1 seconde mijn jas ga uit doen in de kou :joy::joy::joy:

5 likes

Ik wil je nu bijna een goede wedstrijd wensen :wink:

1 like

zo dit begint niet best

Waarom kwel ik mezelf toch weer he. Ging weer eens mee naar SC Heerenveen met m’n vriend. Echt doffe ellende met slechts een basisspeler met lol in het spel en een wissel die wat energie bracht. Eerder met Vlap en Veerman & Veerman was het nog wel eens leuk en frivool.

En nu dit Ajax :smiling_face_with_tear:

3 likes

Het is zo inspiratieloos allemaal. Nog 10 min uitzitten

1 like

Graag wel nog een doelpunt voor Ajax xxx

2 likes

Yes Sparta scoort 1-0 in de 91ste minuut :heart: Toch nog een club waar ik blij van word

4 likes

nou tenminste niet verloren…

Wat een kt avond :sweat_smile:

Zoon vroeg aan het begin van de wedstrijd of hij mocht kijken tot het eerste doelpunt van Ajax, blij dat ik geen ja heb gezegd

Ik ben flink aangeschoten ondanks dat de biertjes €6,25 per stuk waren :joy: dus ik vind nu alles best. Morgen een dubbele kater :sob:

Nou Ajax we zien elkaar in de KNVB beker weer🙋‍♀️

1 like

Kijkt iemand toevallig ook Real - Barca?

Zit me weer te ergeren aan de commentator, met zn tandarts voor de scheids heel de tijd

Sparta weer 3 punten!
Nu die andere andere club uit 010 morgen nog :eyes:

5 likes

Moet Excelsior morgen ook?

Het wordt leuk voor ons in dit topic morgen :joy::crossed_fingers:t2:

2 likes