Voetbaltopic #4

Ze hebben zich zo goed staande gehouden, nog stommer om met 1-0 te verliezen dan 2-0 met een eigen goal…

1 like

Dat neusje is wel gebroken denk ik

Op deze foto lijkt het net of er een knakworstje in gaat

Eigenlijk wel echt slecht van Frankrijk als je beseft dat ze “zelf 0 op de teller” hebben gehouden… ik had het Oostenrijk wel echt gegund ook

1 like

Dit is wel echt goed

10 likes

hoop zo op een succesje voor Georgië

4 likes

jeetje wat een prachtige goals voor Turkije!

4 likes

Ja he! Heerlijke wedstrijd om te kijken

1 like

Ik vind het kei leuk om mee te doen aan de scorito poule want dan zijn wedstrijden welke in eerste instantie saai lijken, opeens een stuk leuker en interessanter om te kijken. MAAR ik kijk minder puur naar de wedstrijd en meer in eigen belang ook.
Ik gun Georgië gelijkspel wel, maar de persoon welke 2-2 heeft in de scorito poule niet

1 like

Neee kapot zielig die laatste goal

Aaaaaaaah

1 like

Maar echt :cry: :cry: :cry:

1 like

Met BYD als sponsor? Vergeet het!

Zou Portugal eindelijk nog die goal maken deze helft :joy:

Ik vind de groepsfase altijd zo saai. Tsjechië staat 90 minuten op hun eigen helft en is alleen maar aan het verdedigen. Na de groepsfase heb je tenminste landen die echt willen winnen.

Lol, 5 minuten later bijna doelpunt voor Tsjechië.

1 like

Haha Portugal wordt wel even goed aangepakt door de scheids, zo fijn dat er niet om het kleinste gefloten wordt

3 likes

Ja en een gele kaart voor een schwalbe, dat zie je ook bijna nooit (of misschien heb ik dat gevoel gewoon bij Portugal omdat ze zo fucking irritant kunnen zijn)

5 likes

Ik geniet juist van deze wedstrijden met de kleinere landen die je kunnen verrassen. Max 90minuten, geen eindeloze verleningen en penalties met compleet uitgeputte spelers.

15 likes

Wat een knaller!

Jaaaaaaaaaaa!!! Zo zie je maar je kan zoveel kansen hebben als Portugal, maar dan toch doet Tsjechie het.