Voetbaltopic #4

Oh dacht dat je het over kill the Serbs had :skull:

3 likes

Veel eigen goals dit EK

2 likes

Nou echt!
En Schotland heeft nog niet zelf gescoord

Kut Serviƫ

Moet het altijd weer verpesten

2 likes

Nee dit is het niveau wel

Zometeen Denemarken en Engeland, echt saaaaaaaaaaaai

Engeland valt toch weer tegen en die wissel gaat het waarschijnlijk ook niet beter maken

Nee als ze zo blijven spelen komt er helemaal niks thuis

Nja opzich was deze wedstrijd vorig ek nog een halve finale en stond Engeland in de finale. Niet heel gek dat er dan verwachtingen zijn

1 like

Finale 3 jaar geleden? Maar nee echt hoge verwachtingen had ik niet, maar met zulke goede spelers waarvan veel ook nog echt een goed seizoen hebben gehad, mag je toch wel iets meer verwachten dan dit.
Kwalificatie ging ook best soepel, maar daar is niks meer van te zien nu. Was ook een hele andere selectie overigens, misschien toch iets teveel gewisseld door Southgate.

2 likes

Ik gun Denemarken nog een goal!!

1 like

Huh die logica snap ik niet

10 likes

Spanje - Italiƫ is ook wel hete mannen kijken :heart_eyes:. Ik zit er klaar voooorrrr!

Mooiste volkslied van de wereld :clap: :it:

2 likes

Door deze wedstrijd moet ik ineens denken aan een gesprek met een collega van in de 20 ofzo. Bij het vorige wk vroeg ik wie hij support naast Nederland. En ik zei zelf Spanje. Hij helemaal fel van: ik zal NOOIT Spanje steunen om wat ze ons hebben aangedaan!!! Ik dacht toen serieus dat hij de Spaanse bezetting/80 jarige oorlog bedoelde :joy:. Ik was echt helemaal verbaasd ook dat hij daar blijkbaar nog zo mee zat. Tot hij zei: ik was nog een kind maar ik kan het me nog goed herinneren, en het dus om de wk finale bleek te gaan

7 likes

Een heel terecht trauma :sob:

Weten jullie dit nog, vorig EK Italiƫ- Spanje, de muntworp? Hier won Italiƫ de wedstrijd al, wat een man Chiellini. Ik mis hem.

4 likes

Hoorde ik nou Amour Tojours van Gigi D’agoustino van de tribunes komen? Snap dat het een Italiaanse artiest is, maar dit nummer heeft de laatste tijd toch ook een behoorlijk (bruin) rechts randje? Niet dat Italianen daar vies van zijn maar toch.

Verder erg vermakelijke wedstrijd en ik houd toch meer van het snelle spel van Spanje, dus hoop voor nu Spanje op winst.

2 likes

Ik snap hem wel, haha

Al zet ik dat nu even opzij, vind Italiƫ vervelender.

Wat ik net wel bijzonder vond, was de gele kaart voor de keeper van Italiƫ. Je weet natuurlijk nooit wat ie gezegd heeft, maar als alleen de aanvoerder mag praten en die krijgt dan meteen geel, is die regel ook niet meer te doen.

1 like

:eek: wat

2 likes

https://www.ad.nl/buitenland/duitse-jongeren-gebruiken-liedje-gigi-dagostino-voor-racistische-teksten-walgelijk-en-onaanvaardbaar~a01c3a2d/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Misschien wat offtopic hoor.

3 likes